Ik ben al een tijdje op zoek naar een manier om net zoiets te maken als Dolphin, oftewel een programma dat het aantal toetsaanslagen telt. Ik heb al gezocht op de bekende sites, maar meestal vond ik iets dat elke hondertste van een seconde alle toetsen afging en keek of er een ingedrukt was
, maar dit lijkt me niet de beste manier. Iemand ideeen?
Ik heb het ook een keer gemaakt, maar dan met een C DLL die een WM_USER message naar mn window stuurde als er een key gedrukt was. Een global hook MOET in een dll zitten (geen ActiveX dll) en kun je dus niet met VB maken.
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Ik denk dat je het beste op www.pscode.com kunt zoeken naar "key logger". Er zijn daar zooo veel, er moet gewoon wel een goede tussen zitten 
En btw, het zal waarschijnlijk subclassing worden, idd niet echt de lekkerste methode in VB (druk nooit op 'End' op het programma te stoppen..)
En btw, het zal waarschijnlijk subclassing worden, idd niet echt de lekkerste methode in VB (druk nooit op 'End' op het programma te stoppen..)
hmm je zou eventueel nog direct input kunnen proberen
| To acknowledge what is known as known and what is not known as known is knowledge. |
Zal wel heel dom klinken maar wat is dat?Ravenof schreef op 09 augustus 2002 @ 11:06:
hmm je zou eventueel nog direct input kunnen proberen
Onderdeel van DirectX, maar ik heb zo een vermoeden dat dat niet gaat werken.. omdat je de keyboard als device "exclusive" moet hebben dan, en dan kan je nergens ander typen.. Denk dat subclassing dan makkelijker is
Global Keyboard Hook Dll
Dit is de dll die ik ervoor gemaakt had, met sample prog, is eigenlijk heel eenvoudig, maar in puur VB onmogeljik.
Dit is de dll die ik ervoor gemaakt had, met sample prog, is eigenlijk heel eenvoudig, maar in puur VB onmogeljik.
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Pagina: 1