Toon posts:

[ZoneAlarm 3 Pro] Heeft iemand ook problemen hiermee?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zone Alarm veroorzaakt BSOD in win2k, ik krijg de melding PFN_LIST_CORRUP en volgens MS komt dit door firewall en Virusscanners. Nou heb ik altijd dezelfde programma's gebruikt behalve dat ik nu ZoneAlarm Pro heb ipv de Freeware versie.

EN als ik een webpagina laad en ik gooi het slotje op ZA dan BOOM BSOD met de PFN_LIST_CORRUP error.

Zijn er nog meer mensen die ook prblemen met ZA hebben??

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Nee, maar ik gebruik WinXP, maar ik vind de Freeware veel makkelijker :P

Verwijderd

Ik heb een neef die een vandeweek een ZoneAlarm update draaide en spontaan niet meer online komt. Handig :D

Nou kan ik langs .. is ver weg.

• Slecht
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-06-2024
als ik de nieuwe ZoneAlarm Pro aan heb staan, werkt mIRC niet meer, Download Accelerator ook niet. en trillian kan ik geen messages meer mee zenden.. (wel ontvangen)...

vaag... (iemand een oplossing?)

• Hbeez
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-10-2025
ik draai zonealarm 3.5 final + win2k, en krijg geen BSOD .
Heb overigens het afgelopen jaar geen BSOD gehad..

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, ik wordt er gek van maar ik vind et een hele goede firewall omdat ie bijna alle cookies blokt en bijna alle ads blockt. Maar ja die BSOD daar ben ik niet gelukkig mee. Ik heb ze hierover gemailed en ze zouden in 2 of 3 werkdagen terugmailen, maar ik heb nog niks ontvangen. :(

Verwijderd

Topicstarter
"als ik de nieuwe ZoneAlarm Pro aan heb staan, werkt mIRC niet meer, Download Accelerator ook niet. en trillian kan ik geen messages meer mee zenden.. (wel ontvangen)..."

moet je naar de instellingen kijken je kan namelijk per app regelen wat ze wel en niet mogen :)

PS
offtopic// Hoe doen jullie die quotes??

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 01:36:
PS
offtopic// Hoe doen jullie die quotes??

Lees aub de FAQ :)

Verwijderd

Topicstarter
^^^ hihi ik zag em al staat hoe dat moet :+

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Ik draai XP + ZAp3.0.133 en ik heb nergens last van.
Alles werkt na behoren.
Bij de vorige versie had ik wel probs.
Toen werkte bijv. Unreal Tournament niet meer goed en nog een paar andere proggies deden moeilijk

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

Verwijderd

Ik heb verder geen probs met ZAP 3.0.133, alleen ik als ik files wil versturen via msn naar iemand toe, dan pakt ie hem niet en dan geven ze mij de schuld dat het door ZAP komt |:( .

Vreemd trouwens dat je BOSD krijg onder w2k, daar heb ik nooit last van gehad met ZA noch ZAP.

Alleen het vreselijkste van ZAP is, als je een spel start dan vraagt ie of je toegang wil verlenen en heb ik meestal kans dat ik het spel opnieuw op moet starten :( .

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 03:31:

Alleen het vreselijkste van ZAP is, als je een spel start dan vraagt ie of je toegang wil verlenen en heb ik meestal kans dat ik het spel opnieuw op moet starten :( .
Dat moet je toch wel, je moet onder Admin eerst je software instellen + firewall, daarna uitloggen en inloggen om onder User om het spel/programma te gebruiken.

Het is een beetje onzinnig om een NT gebaseerd operating systeem te gebruiken en vervolgens alles onder Admin te doen. Dan kun je net zo goed Win98SE op zo'n bak pletten...

En is je spel eenmaal ingesteld, heb je nooit meer diezelfde problemen - het is al ingesteld.

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:34

tozzke

aka tozzert

ik vind dat een (softwarematige) firewall moet VRAGEN of een applicatie op internet mag....., maja... voor zulk soort software moet je over het algemeen betalen, en aangezien de meeste mensen dat liever niet doen.... ;)

• Slecht
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-06-2024
[b][message=14681327,noline]Skynet2097 schreef op 09 augustus 2002 moet je naar de instellingen kijken je kan namelijk per app regelen wat ze wel en niet mogen :)
Duh, dat wist ik nog wel, ik heb de programma volledige toegang gegeven zeg maar, maar dan nog steeds werkt ie niet.... :?

(Ik draai XP + ZAp3.0.133)

• HappyGilmore
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-05-2025

HappyGilmore

Hits it over the highway ...

Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 01:13:
Ik heb een neef die een vandeweek een ZoneAlarm update draaide en spontaan niet meer online komt. Handig :D

Nou kan ik langs .. is ver weg.
offtopic:
Dat probleem kennen we waarschijnlijk allemaal ;)
Je moet ook nooit zeggen dat je verstand hebt van pc's
Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 03:31:
Ik heb verder geen probs met ZAP 3.0.133, alleen ik als ik files wil versturen via msn naar iemand toe, dan pakt ie hem niet en dan geven ze mij de schuld dat het door ZAP komt |:( .

Vreemd trouwens dat je BOSD krijg onder w2k, daar heb ik nooit last van gehad met ZA noch ZAP.
Dat probleem heb ik ook soms. Maar hoe kan dat nou aan ZAP liggen :? :?

Verwijderd

[quote]HappyGilmore schreef op 09 augustus 2002 @ 17:35:

offtopic:
Dat probleem kennen we waarschijnlijk allemaal ;)
Je moet ook nooit zeggen dat je verstand hebt van pc's

Ja .. ik ben altijd de l*l :P

Maar ik kreeg wel betaald :7

• HappyGilmore
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-05-2025

HappyGilmore

Hits it over the highway ...

[b]Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 02:16:[/b

Ja .. ik ben altijd de l*l :P

Maar ik kreeg wel betaald :7
Hebbie et beter voorelkaar dan ikkuh. Men gooit het altijd op een vriendendienst :'(
En ik kom nog braaf opdraven ook O-)
Pagina: 1