snelle manier, om van een jaarabo qol af te komen

Pagina: 1
Acties:

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-08 07:38

BitByter

Prutst dit forum

Topicstarter
ik wil wat weten

STEL,

ik neem een abbonement flatstream bij quickonline, na 2 maanden heb ik het wel gezien, dan zit ik dus nog 10 maanden vast aan dat kanker abo, MAAR
stel nou, ik laat m'n isdn lijn 24/7 online bij quickonline, dan zijn hun genoodzaakt om mijn abo op te zeggen,.. TOCH???

of gaat dit zomaar niet

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-08 12:55

duderuud

Sliden is koel

Niet helemaal denk ik, na 90 mins kicken ze je er automatisch af namelijk.

Misschien als je constant zit te leechen, paar gieg per dag, hehe!

Motor-Forum.nl

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:58

RvV

Bij mijn WinRoute kan je nog "Persistent" kiezen. :)

Y'24

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Je kunt Superdialer gewoon instellen dat ie na disconnect weer verbinding maakt, niets moeilijks aan.

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-08 07:38

BitByter

Prutst dit forum

Topicstarter
erm,.. bij superweb word ik om de 1:58:55 minuten gedisconnect, MAAR
aangezien ik superdial heb
dialt hij razend snel opnieuw in
laten we zeggen dat ik 23 uur connected ben op een dat, en divx aan het leechen ben,

als ik dit bij QOL doe, met hun 4 uurs fair use policy, kicken ze mij eraf, ook met een jaar abo (denk/hoop ik)

• Exposure
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
hmz, Bitbyter, das een goed plan. Ik wil namelijk ook geen jaar aan ze vastzitten (adsl komt eraan enzo) En 100,- per maand vindt ik eik te duur. En stel dat ze je er niet afkicken als je giegen gaat leechen, ben je altijd nog hele dag online ipv die paar uurtjes van hun fair use :r Dat is wel weer een voordeeltje. Iemand trouwens nog iets gehoord van die Wish flatrate?

Exposure

You're so fucking special. I wish I was special.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ja dat Wish suckt ook, hebben ook een limiet ofzo (zoek ff op t.net naar 'Wish').

Verwijderd

pas op: het kan (ff opzoeken in de algemene voorwaarden) dat je boete moet betalen als je zoiets flikt (de fairuse policy overtreden...) :(

Wel een kewl idee!
Pagina: 1