Toon posts:

Lite-on... Hoe is dat merk?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien de search niet werkt.. of iig niet zoals het zou moeten... ik nl. twee jaar gelden uit :)) even heel klein kort vraagje.. dat ook makkelijk te beantwoorden is en derhalve ook vlug weer zal wegzakken :D

Hoe is Lite-on: Ik had er nog nooit van gehoord, maar ik sprak vanmiidag met een collega van me en die zei dat Lite-on samen met Plextor de beste merken op het gebied van cd-branders zijn. Het schijnt zelfs zo te zijn dat Lite-on de Burnproof heeft uitgevonden....

Maar klopt dit ook en is dit (goedkope :)) merk idd zo goed?

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
gewoon redelijk goede kwaliteit voor 'n lage prijs

tenminste, zo zie ik 't :)

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

Verwijderd

Heel goed spul. Pikant detail: de loopwerken van Plextor en Lite-ON zijn het zelfde en komen bij Sanyo vandaan. Alleen een deel van de elektriek is per merk verschillend.

Verwijderd

Dit merk is idd zeer goed, hij heeft imho gelijk over dat het samen de beste merken zijn. Lite-on heeft niet de burn proof uitgevonden, dat was plextor(dacht ik). Ze hebben wel een vergelijkbare techniek: smart burn. En sommige zijn ook naar hogere versie's te firmwaren. En zeer voordelig :) en goed :P

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-03 08:14
Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 23:50:
Heel goed spul. Pikant detail: de loopwerken van Plextor en Lite-ON zijn het zelfde en komen bij Sanyo vandaan. Alleen een deel van de elektriek is per merk verschillend.
:O Niet waar.....

Zoek maar eens.

Ik heb btw zelf een Lite-On en ben er erg tevreden mee :)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:03

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik vraag me af onder welke steen je hebt gelegen :)
Tip: lees wat reviews.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-04 02:16

Floor-is

5.2

Ik heb een liteOn CDRW is eigenlijk best goed. :)

Ik heb me overigens laten vertellen dat het bijna hetzelfde is als een plextor, op de laser zelf na, maar ik weet niet of dat klopt.

Bericht hierboven

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.