[Ati] Driverpack Radeon series?

Pagina: 1
Acties:

• rvanlooijen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06-2021
Ik ben op zoek naar een zo compleet mogelijke driverpack van Ati kaarten. Dit ivm een lan waarop ik een probeer een zo compleet mogelijke driver sectie op een ftp server samen te stellen. Een snelle blik op de Ati driver site verteld mij dat het zowel kwa tijd, als moeite, als bandbreedte een onmenselijke taak is dit allemaal te downen en indexeren ;)

Kortom: weet er (toevallig, gewoon een vraagje) iemand of er erges een driverpack te vinden is die zo compleet mogelijk is kwa OS'en en chips?

//Edit: vlak na mijn post trof ik de Omega/Plutonium drivers aan voor een groot deel van de series, die alleen minder presteren in games en ook alleen voor 2k/xp beschikbaar zijn. Verder trof ik ook http://www.ati.com/support/drivers/powered.html aan in het radeon topique hier vlak onder (ja ik weet het, had m moeten checken, is alleen zo immens groot) aan, weet iemand of deze "Catalyst" drivers alle recente chips ondersteunen? (dus van de RV100 t/m de R300? ;))

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
Caesartje schreef op 08 augustus 2002 @ 23:44:
Weet iemand of deze "Catalyst" drivers alle recente chips ondersteunen? (dus van de RV100 t/m de R300? ;))
Yep. 8)

offtopic:
Kon dit trouwens niet in -= Radeon Topic - Deel 50 =- ?

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.