ik heb sinds een paar dagen exchange 2000 draaien, alleen elke keer als ik een mail wil versturen in een outlook client krijg ik de volgende error op de server:
Ik heb op diezelfde machine win2k SP3 / exchange SP3 en AD geinstalleerd, dns server en dhcp draaien allemaal goed. Ook is hij voorzien van NAT internet connection sharing. De client is voorzien van Outlook XP, die zou er toch gewoon mee moeten werken
Ik heb echt overal gezocht, ik kwam op 1 plek maar die error tegen, maar daar stond het antwoord niet bij
Voor de rest staan er geen errors in mijn eventviewer die er ook maar enigszins mee temaken zouden kunnen hebben.
Please help, ik weet het echt niet meer
Deze error verschijnt onder de source "MSExchangeSA" en verschijnt elke keer als ik een mail wil versturen vanuit een normale client. Het gekke is dat Outlook zich dan ook meteen afsluit zonder ook maar ergens melding van te geven in de eventviewer / whatsoeverThe Directory Service Referral interface failed to service a client request. RFRI is returning the error code:[0x3f0].
Ik heb op diezelfde machine win2k SP3 / exchange SP3 en AD geinstalleerd, dns server en dhcp draaien allemaal goed. Ook is hij voorzien van NAT internet connection sharing. De client is voorzien van Outlook XP, die zou er toch gewoon mee moeten werken
Ik heb echt overal gezocht, ik kwam op 1 plek maar die error tegen, maar daar stond het antwoord niet bij
Voor de rest staan er geen errors in mijn eventviewer die er ook maar enigszins mee temaken zouden kunnen hebben.
Please help, ik weet het echt niet meer