Vreemd probleem (voor mij dan)
Het volgende. Ik heb een ABIT KT 7- RAID met duron 1200 mhz processor gekocht
. Daarbij ook een andere voeding 300 Watt. Maar als ik de computer start dan gaat de koeler van de processor draaien geeft stroom naar de harddisk en cd rom speler. Maar hij geeft geen beeld.
De videokaart die erin zit is een hercules tnt1 16mb. (computer geeft ook niet het begin piepje tijdens het opstarten). De videokaart is ook de enigste kaart die erin zit. Ik heb vervolgens de videokaart in andere computer gestopt en daar deed videokaart het zonder problemen.
Ik heb ten einde raad geprobeerd een ATX voeding 235 Watt aan te sluiten en zowaar mijn computer geeft beeld en start goed op. Maar AMD heeft 300 watt nodig.
Ik dacht mijn 300 watt ATX voeding is niet goed dus ik heb hem omgeruild Vervolgens de nieuwe 300 watt ATX aangesloten en wederom het zelfde probleem als in het begin.
Kan iemand mij vertellen wat de oplossing voor dit probleem is.
Het volgende. Ik heb een ABIT KT 7- RAID met duron 1200 mhz processor gekocht
Ik heb ten einde raad geprobeerd een ATX voeding 235 Watt aan te sluiten en zowaar mijn computer geeft beeld en start goed op. Maar AMD heeft 300 watt nodig.
Ik dacht mijn 300 watt ATX voeding is niet goed dus ik heb hem omgeruild Vervolgens de nieuwe 300 watt ATX aangesloten en wederom het zelfde probleem als in het begin.
Kan iemand mij vertellen wat de oplossing voor dit probleem is.