Als ik met IE aan het surfen ben, en ik open een nieuw venster, en ik ga terug naar het oude venster dan springt het nieuwe geopende venster steeds naar voren, steeds weer, nu lijkt dit niet zo erg, maar ik werk het liefst met 10 vensters te gelijk, weet iemand hoe je dit uit kan zetten, want ik kan het niet vinden???
Verwijderd
Zoek je dit? vensters met eigen wil??? 
edit:
edit:
k7of9 schreef op 08 augustus 2002 @ 20:59:
installeer tweakUI en ga naar general > focus > prevent applications from stealing focus aanvinken.
klinkt als een typisch XP issue
“Advertising says to people, 'Here's what we've got. Here's what it will do for you. Here's how to get it.'”
het gaat beter maar nu doet hij het toch nog soms, echt raar, maar hij doet het al beter, weet iemand nog een oplossing??
Oke, ik weet nu wat er veranderd is, andere vensters komen nu niet meer automatisch op de voorgrond, behalve als je in IE met de rechtermuisknop een link in een nieuw venster opend, als je dan naar het oude venster gaat, dan blijft hij switchen totdat de site klaar is met laden, heel irritant, weet iemand hoe dat moet worden opgelost
Zinloos commentaar...whitey-d schreef op 08 augustus 2002 @ 22:22:
klinkt als een typisch XP issue
Tja
Verwijderd
Heb je al eens geprobeert om adaware te draaien? Ik had er ook last van, nadat ik adaware had gedraaid vond ie een paar vreemde cookies. Die heb ik vrolijk weggedonderd en het was over.
Heb je soms BunziBuddy geinstaleerd? Die gooit je ook om de zoveel tijd een reclame popup naar je hoofd.
Verwijderd
Volgens mij heeft dat ook iets met bonzibuddy oid te maken, heb er zelf ook last van op mn pc en ik verdenk mn zusje ervan al die troep te hebben geinstalleerd 
zwaaar irritant is het, heb het de laatste keer opgelost door een format maar das natuurlijk ook een beetje overdreven
zwaaar irritant is het, heb het de laatste keer opgelost door een format maar das natuurlijk ook een beetje overdreven
Tjonge jonge die laatste 2 oplossingen .... maar al register door gespit?
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Pagina: 1