• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025
Mijn telefoontje is een tijdje terug gestolen en er zat geen verzekering op (nogal dom van me :()

Maar goed, nu dacht ik dus, ik neem een Ben Prepaid ding en stop mijn SIM er in.. (Ik heb een BEN abo en ik neem aan dat die prepaid tel gesimlocked is)..

Zou dit gewoon kunnen of moet ik gewoon een niuwe kopen/unlocken?

• duderuud
  • Laatst online: 17-03 11:48

duderuud

Sliden is koel

Zit waarschijnlijk een simlock op!

edit:

als je een nokia prepaid koopt, kan ik je wel helpen:)

mail me...

Motor-Forum.nl

• Tim
  • Laatst online: 04-08-2025
Ja duh.. Dat zei ik ook al..

Maar wat ik me afvroeg is of je een BEN abo ook in een BEN prepaid telefoon kan stoppen ZONDER dat je die moet unlocken..

Verwijderd

jaja , ik heb hier libertel :)

Verwijderd

Ben prepaid is gelockt. Je Ben abbo simmetje zal ie niet gaan pakken (wrong card).

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-03 14:07
hmmmm interesant, ik zou het eerlijk gezegt niet weten maar ik denk wel dat het werkt, zelfde netwerk enzo, plus dat je daar recht op hebt (die simlock is ertoch voor bedoelt dat je klant bij hun blijft!), als ik jouw was zal ik gewoon ff de support desk bellen en vragen!

trouwens een maat van mij heeft z'n dutchtone ding met abbo (jaar contract) en kreeg dan daar een cool gsm etje bij voor 200 piek , maar op dat ding zit GEEN simlock zegt ie, echt vaagm hebben andere mensen dit ook?

• UvaJari
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:41

UvaJari

A3 = prettig

Op toestellen gekocht bij een abo zit (bijna) nooit een simlock!

The 2nd is the first loser! || "Of those who say nothing, few are silent." - Thomas Neill

Verwijderd

je kan misschien ff kijken op www.astalavista.com daar staan een hoop trucs over nokia's en ook over het unlocken

mZZl
Pagina: 1