Counterstrike wav's laten horen

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06-2025
Ik wil tijdens het spel van die geluidjes laten afspelen...
Maar k heb geen idee hoe k dat moet doen...

Ik heb nu wel enigzins verstand van scripts enz maar dat met die sounds wil nog niet echt lukken, kan iemand mij helpen?

(SEARCH GEBRUIKT BTW :))

Verwijderd

gokje: /play test.wav :?

• ManiacScum
Ja ok, wat ik eigenlijk bedoelde is of je dit ook kunt binden aan toetsen en zo verschillende files kunt afspelen.. :)

Verwijderd

in je autoexec.cfg:

alias playwav "play test.wav"

in je config.cfg

bind "X" "playwav"

:?

• ManiacScum
Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 21:58:
in je autoexec.cfg:

alias playwav "play test.wav"

in je config.cfg

bind "X" "playwav"

:?
Oh zo :?

Verwijderd

Tja, je zegt zelf dat je verstand hebt van scripts dus dit moet je bekend voorkomen. :/

Dit is wel erg basic hoor en aangezien ik al 2 jaar niet meer aan HL scripting heb gedaan weet ik ook niet alles meer.. Anyway, heb dit net getest en werkt prima.
kan je ook een mp3/was laten afspelen als je dood bent?
Sure.

• XoiN
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
kan je ook een mp3/wav. laten afspelen als je dood bent?

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-01 19:33

Damian

Insane Obtrusion

tss, dit is zooo irritant, van die lamers, doe normaal man, daar is CS niet voor bedoelt |:(

*** You have muted Rekkie, you will no longer hear that player speak***

zow :)

leer cs-en ipv van dit gouwehoer...

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• ManiacScum
Damian schreef op 08 augustus 2002 @ 22:18:
tss, dit is zooo irritant, van die lamers, doe normaal man, daar is CS niet voor bedoelt |:(

*** You have muted Rekkie, you will no longer hear that player speak***

zow :)

leer cs-en ipv van dit gouwehoer...
Ach ja ik doe het voor me lol niet om tegen zulke eikels als jij te spelen... :r :r

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Rekkie schreef op 08 augustus 2002 @ 22:23:
[...]

Ach ja ik doe het voor me lol niet om tegen zulke eikels als jij te spelen... :r :r
Toch jammer dat veel lui het ook errug irritant en zielig vinden wat jij wil, dus blijft er sowiezo weinig om tegen te spelen voor jou :P

:) :)

• ManiacScum
Damian schreef op 08 augustus 2002 @ 22:26:
[...]

Toch jammer dat veel lui het ook errug irritant en zielig vinden wat jij wil, dus blijft er sowiezo weinig om tegen te spelen voor jou :P

:) :)
Goh totaal geen last van op de servers die in mijn favorieten staan.... :)
En dat zijn er toch minstens 15 en aangezien ik toch maar op 1 tegelijk kan spelen...lijkt me dat wel voldoende...

En als je geen nuttige bijdrage kan leveren, waarom zeg je dan gewoon niets.
Als ik iemand wil horen klagen, dan ga ik wel naar de buren ofzo..... :r

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:49
dude, flame es wat minder :{

Verwijderd

Wav's afspelen is client-sided dus niemand anders hoort die geluidjes, tenzij hij z'n mic open zet maar dan kunnen mensen hem dus muten.

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 22:37:
Wav's afspelen is client-sided dus niemand anders hoort die geluidjes, tenzij hij z'n mic open zet maar dan kunnen mensen hem dus muten.
Dat is dus niet zo

Wat hij wil, is dat hij een wavje door een interne loop, als mic chat in het spel gebruikt. Dus iedereen hoort het gewoon. Maar zoals ik al zei, kan je dit soort lamers gewoon muten.

Echt zooo irritant, en dat is geen flame, is gewoon mijn mening. Loop je te cs-en, ik luister wel naar geluiden, komt zon eikel met A-team muziekje aankakken. Heeft toch helemaal geen toegevoegde waarde aan het spel???

Gelukkig worden op de server waar ik speel, dat soort kiddies gekickt :)

• ManiacScum
Damian schreef op 08 augustus 2002 @ 23:02:
[...]

Dat is dus niet zo

Wat hij wil, is dat hij een wavje door een interne loop, als mic chat in het spel gebruikt. Dus iedereen hoort het gewoon. Maar zoals ik al zei, kan je dit soort lamers gewoon muten.

Echt zooo irritant, en dat is geen flame, is gewoon mijn mening. Loop je te cs-en, ik luister wel naar geluiden, komt zon eikel met A-team muziekje aankakken. Heeft toch helemaal geen toegevoegde waarde aan het spel???

Gelukkig worden op de server waar ik speel, dat soort kiddies gekickt :)
Tjonge jonge, wat is jouw probleem man? Krijg je soms te weinig aandacht ofzo :?

Ik ga deze dingetjes echt niet gebruiken op een public server o.i.d. want ik kan me aandacht wel gebruiken bij het CS'en..
Maar ik doe ook wel eens mee op een gesloten server, met collega's en vrienden enz.... en daar vind het wel gaaf om te gebruiken... en die andere gasten ook wel...
Dus ik zie jou probleem niet dude...
Niemand die het niet wil heeft er last van en zeker jij niet!! :)
dat soort kiddies gekickt
Ik zie dat je al 18 bent.... een echte kerel hoor :+ :+

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Rekkie schreef op 08 augustus 2002 @ 23:06:
[...]

Tjonge jonge, wat is jouw probleem man? Krijg je soms te weinig aandacht ofzo :?

Ik ga deze dingetjes echt niet gebruiken op een public server o.i.d. want ik kan me aandacht wel gebruiken bij het CS'en..
Maar ik doe ook wel eens mee op een gesloten server, met collega's en vrienden enz.... en daar vind het wel gaaf om te gebruiken... en die andere gasten ook wel...
Dus ik zie jou probleem niet dude...
Niemand die het niet wil heeft er last van en zeker jij niet!! :)
Zeg ook niet dat ik last heb van jou persoonlijk, en dat jij mij lastig gaat vallen ofzow. Zeg alleen dat het zielig is, op gewone servers, waar ik er dus wel last van heb :)

En het is nog altijd mijn mening, en als jij zegt dat je het zelf niet doet, waarom voel je je dan aangesproken ???

• ManiacScum
Damian schreef op 08 augustus 2002 @ 23:09:
[...]

Zeg ook niet dat ik last heb van jou persoonlijk, en dat jij mij lastig gaat vallen ofzow. Zeg alleen dat het zielig is, op gewone servers, waar ik er dus wel last van heb :)

En het is nog altijd mijn mening, en als jij zegt dat je het zelf niet doet, waarom voel je je dan aangesproken ???
Omdat je mij aanvalt in mijn topic ?!?!
Lijkt me reden genoeg

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:49
Damian, wees verstandig en laat em gewoon
als er zo nodig geflamed moet worden doe dat dan via ICQ ofzow :|

• ManiacScum
K heb nog een vraagje, waar moeten de wavjes staan?

in de map cstrike\sounds??

of in een ander mapje in bovenstaande directory?
zoals cstrike\sounds\misc ???

• Switch
  • Laatst online: 09-12-2024
Omdat je mij aanvalt in mijn topic ?!?!
Lijkt me reden genoeg
Jóuw topic!? Sorry, maar hier kan ik niet tegen! Dit topic is niet van jóuw maar van iedereen, mensen gebruiken topics om informatie op-te-vragen en niet om ze te 0wn3n! Als jij een topic opent betekend dat nog niet dat je tegen andere mag zeggen wat ze moeten doen, dat bepaalt de Moderator of ander bepaald hoog persoon, maar niet jíj! Als 't tegen de regels ingaat, dan mag je er wat van zeggen en de moderator aan z'n broek trekken (Wel zachtjes :+).

Sorry, moest effe hierop reageren :P

• ManiacScum
Rekkie schreef op 08 augustus 2002 @ 23:11:
[...]

Omdat je mij aanvalt in het topic dat ik heb gestart?!?!
Lijkt me reden genoeg
edit:

aangepast vanwege het feit dat Shock3r gelijk heeft!

Verwijderd

Rekkie schreef op 08 augustus 2002 @ 22:23:
[...]

1. Jij gaat nu de algemene faq met forum gedragregels lezen. De volgende keer krijg je mail van mij en mail van mij dat wil je niet... 2. jouw vraag is een basic script vraag. Dicht ivm de eenvoud van het probleem: zoekvraagje.

Enne zodat we elkaar niet misverstaan: alle topics in SP zijn van mij en niemand anders :+
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.