hardware aanbiedingen

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:12
Ik zie de laatste tijd steeds meer van die hardwareaanbiedingen hier voorbij komen:
--- *AANBIEDING* compleet systeem Pentium 4 voor 600 Euros ----
--- PC, compleet AMD 1800+ 400 Euro ----

hebben die mensen niet door in wat voor soort zaken ze terecht komen?
10 jaar geleden ofzo, had je in Den Haag een zaak waar je videokaarten en mobo's e.d. voor echt heeeeel weinig geld kon krijgen, ben er een paar keer geweest (OV-jaarkaart) en ook nog redelijk wat meegenomen ook. Maar iedereen wist waar dit spul vandaan kwam.....
Iemand hier ervaring mee? (heeft er misschien gewerkt, had (net als ik) garantie tot aan die rode streep net achter de balie)
of werkt het misschien anders, en zijn die zaakjes echt zo goedkoop als ze zeggen (buiten natuurlijk monitoren die er niet bij staan, altijd prijzen ex btw e.d.)

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-08 14:59
ikmattie schreef op 08 augustus 2002 @ 21:45:
Ik zie de laatste tijd steeds meer van die hardwareaanbiedingen hier voorbij komen:
--- *AANBIEDING* compleet systeem Pentium 4 voor 600 Euros ----
--- PC, compleet AMD 1800+ 400 Euro ----

hebben die mensen niet door in wat voor soort zaken ze terecht komen?
10 jaar geleden ofzo, had je in Den Haag een zaak waar je videokaarten en mobo's e.d. voor echt heeeeel weinig geld kon krijgen, ben er een paar keer geweest (OV-jaarkaart) en ook nog redelijk wat meegenomen ook. Maar iedereen wist waar dit spul vandaan kwam.....
Iemand hier ervaring mee? (heeft er misschien gewerkt, had (net als ik) garantie tot aan die rode streep net achter de balie)
of werkt het misschien anders, en zijn die zaakjes echt zo goedkoop als ze zeggen (buiten natuurlijk monitoren die er niet bij staan, altijd prijzen ex btw e.d.)
Kan wel bijna 100% zeker zeggen dat die P4's SD-ramm aan boord hebben en max een mx 200 :D

en zon amd heeft maybe DDR 2100 met een TNT 2 m64

ik zou er niet zoveel van voor stellen want er is no way dat je Legaal een Goede Computer voor dat krijgt en hij ook nog eens boven de 7000 3Dmarks ofzo komt :D neej dat zijn van die dingen die mensen @ media markt koopen ( kijk er ook wel eens en tja de meeste weten niet wat ze koopen maar ik :X wel :X )

En ja daarom zijn ze dus zo goedkoop chek mediamarkt maar eens evenduur :D ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Nexus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-07 16:49

-Nexus

|1.25GHz G4 Powerbook|

heeyz in den haag, ben ik oik weleens geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Nexus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-07 16:49

-Nexus

|1.25GHz G4 Powerbook|

heeyz in den haag, ben ik ook weleens geweest :)

Oops dubbel post.... sorry mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

LopeZ

Too much is never enough

Voor goedkope zaakjes zal ik je toch echt naar de pricewatch verwijzen.
Over die zaak in Den Haag, volgens mij heb ik daar ooit een pc gekocht toen ik nog jong was :) Zat onderaan een flat. konden maar 2 mensen tegelijk naar binnen ofzo. Was idd grijze zooi, ze zijn falliet gegaan na wat rechtzaken.

Dit topic is gesloten.