IP Rocks
Ik denk niet dat dat gaat werken. 2 muizen wel, btw. Maar waarom zou je 2 keyboards op 1 pc aan sluiten?
IP Rocks
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
...I do not regret the things I've done, but those I did not do...
Ja, met een USB>PS/2 stekkertje....die zijn toch helemaal niet zo duur?Tommy Z.® schreef op 08 augustus 2002 @ 22:35:
Wat ik me dan weer afvraag, is het mogelijk om meerdere PS/2 keyboards op één PC aan te sluiten? Met simpel kabelsplittertje iig niet, he'k al geprobeerd. En om dan een USB->PS/2 interface te kopen is weer te duur. Bestaat er geen simpel (en vooral goedkoop!) truukje voor om dat zelf te doen?
Verwijderd
Ik heb twee keyboards op USB.
2 dezelfde (post-order fout).
Maar hij pakt ze niet verschillend (toets a op beide borden is en blijft toets a, dus je zult er niet op kunnen gamen)
maar als ik twee sets toetsen zou instellen die geen overeenkomsten hebben zou ik met twee mensen op twee borden kunnen gamen?? net als vroeger met splitscreen eentje links en eentje rechts op het keyboard. maar dan op twee borden zodat je mekaar nie in de weg zit.
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Verwijderd
(via usb kun je nog wel meer toetsenborden aansluiten, je kunt ook 8 muizen aansluiten
Verwijderd
Wat heb ik verkeerd gedaan.
Verwijderd
Verwijderd
Tergelijkertijd typen lukt ook (2 toetsenborden tegelijk, vind ik fijner zo uit elkaar).
Maar denk maar niet dat je ze apart kunt gebruiken tijdens games...
Ik had hier al eerder gepost
8 muizen op 1 pc? Wordt het dan niet tijd voor een katVerwijderd schreef op 09 August 2002 @ 12:43:
jep, dat kan dan wel
(via usb kun je nog wel meer toetsenborden aansluiten, je kunt ook 8 muizen aansluiten)
'When you're not paying for the product, you are the product!'
zijn ongeveer 45 euro, daar kun je een leuk toetsenbord van kopenTomaat schreef op 08 August 2002 @ 22:39:
[...]
Ja, met een USB>PS/2 stekkertje....die zijn toch helemaal niet zo duur?
One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas
Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.
Ik gaat als ik vanmiddag thuis kom gelijk eens kijken wat ik aan omvormertjes heb...