Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

PS2 keyboard + wireless keyboard via USB ?

Pagina: 1
Acties:

• redguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

redguy

Can Cow come out to to play ?

Topicstarter
Als je een normaal PS2 keyboard aansluit maar ook nog een logitech wireless desktop (keyboard+muis) via USB, gaat dat werken of kan dat niet ?

IP Rocks

• Tomaat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-08 21:15
Is dat slim om deze vraag in dit forum te posten? :?

Ik denk niet dat dat gaat werken. 2 muizen wel, btw. Maar waarom zou je 2 keyboards op 1 pc aan sluiten? :?

• redguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

redguy

Can Cow come out to to play ?

Topicstarter
eeh, 2 dingen in 1 reply.. ja het staat in casemodding omdat ik er over denk om een klein laptop keyboard in te bouwen in een zelfbouw case. En voor puur huiskamer plezier vanuit de luie stoel is een los wireless keyboard ook wel relaxt.

IP Rocks

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Ja hoor, dat kan. Zowel onder Linux als onder Windows geprobeerd, het werkte in beide gevallen vlekkeloos (dat waren twee toetsenborden met draad, maar dat maakt voor de interface met de PC niets uit).

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

• Tommy Z
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-07-2024

Tommy Z

zelfkennis siert de mens

Wat ik me dan weer afvraag, is het mogelijk om meerdere PS/2 keyboards op één PC aan te sluiten? Met simpel kabelsplittertje iig niet, he'k al geprobeerd. En om dan een USB->PS/2 interface te kopen is weer te duur. Bestaat er geen simpel (en vooral goedkoop!) truukje voor om dat zelf te doen?

...I do not regret the things I've done, but those I did not do...

• Tomaat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-08 21:15
Tommy Z.® schreef op 08 augustus 2002 @ 22:35:
Wat ik me dan weer afvraag, is het mogelijk om meerdere PS/2 keyboards op één PC aan te sluiten? Met simpel kabelsplittertje iig niet, he'k al geprobeerd. En om dan een USB->PS/2 interface te kopen is weer te duur. Bestaat er geen simpel (en vooral goedkoop!) truukje voor om dat zelf te doen?
Ja, met een USB>PS/2 stekkertje....die zijn toch helemaal niet zo duur? :?

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-11 19:59

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

kun je die keyboards tegelijk gebruiken?? dus als je bijv. fifa speelt dat je dan met zen tweeen op twee toetsenborden speelt? ik heb namelijk nogal een bagger gamepad en verlies daardoor altijd.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Verwijderd

Doed, moet werken.
Ik heb twee keyboards op USB.
2 dezelfde (post-order fout).
Maar hij pakt ze niet verschillend (toets a op beide borden is en blijft toets a, dus je zult er niet op kunnen gamen)

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-11 19:59

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

jaja, je kunt dus niet twee keer de pijltjes toetsen gebruiken bijv.
maar als ik twee sets toetsen zou instellen die geen overeenkomsten hebben zou ik met twee mensen op twee borden kunnen gamen?? net als vroeger met splitscreen eentje links en eentje rechts op het keyboard. maar dan op twee borden zodat je mekaar nie in de weg zit.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Verwijderd

jep, dat kan dan wel

(via usb kun je nog wel meer toetsenborden aansluiten, je kunt ook 8 muizen aansluiten :+ )

Verwijderd

He ik heb een toetsenbord en een muis met kabel via ps/2 en daarbij een logitech wireless desktop (keyboard+muis) via USB aangesloten, dit werkt wel maar als ik het draadloze bord gebruik kan ik het andere niet meer gebruiken zonder eerst de pc te rebooten.
Wat heb ik verkeerd gedaan.

Verwijderd

dat idee om fifa te spelen hadden me broertje en ik eerst ook. Maar je verdenkt elkaar er dan vervolgens steeds van om op lullige momenten even gebruik te maken van de toetsenset van de ander..

Verwijderd

Onder windows 2 toetsenborden usb draaiend + 1 ps2.
Tergelijkertijd typen lukt ook (2 toetsenborden tegelijk, vind ik fijner zo uit elkaar).

Maar denk maar niet dat je ze apart kunt gebruiken tijdens games... :{

Ik had hier al eerder gepost 8)7

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-11 18:12

Turkish

zhé germans

Verwijderd schreef op 09 August 2002 @ 12:43:
jep, dat kan dan wel

(via usb kun je nog wel meer toetsenborden aansluiten, je kunt ook 8 muizen aansluiten :+ )
8 muizen op 1 pc? Wordt het dan niet tijd voor een kat >:)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:18
Tomaat schreef op 08 August 2002 @ 22:39:
[...]

Ja, met een USB>PS/2 stekkertje....die zijn toch helemaal niet zo duur? :?
zijn ongeveer 45 euro, daar kun je een leuk toetsenbord van kopen

• mystic
  • Niet online

mystic

beep beep

nou, dan heb ik nog wel een usb, ps2 stekkertje voor je liggen, mal maar (not for nop natuurlijk) :)

One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas

• mystic
  • Niet online

mystic

beep beep

ohw, w8, lama, ben hem al kwijt, vergeten 8)7

One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-11 00:42

EMP

Krulloos!

usb (pc) naar ps/2 (toetsenbord) stekkertjes bestaan niet, daar moet een stukje elektronica in zitten wat het duur maakt. usb (toetsenbord) naar ps/2 (pc) bestaat wel, dat is gewoon zo'n paars (toetsenbord) of groen (muis) stekkertje dat standaard bij elk logitech usb keyboard/muis meegelevert word...

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

• Big4SMK
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-11 19:21
hmm, waarom moet er nou weer speciale electronica in? Het is toch gewoon een kwestie van kabeltjes verbinden :s

Ik gaat als ik vanmiddag thuis kom gelijk eens kijken wat ik aan omvormertjes heb...
Pagina: 1