IP Rocks
je bedoelt software voor een schakelaar?
daar zul je volgens mij toch wel een chipje aan vast moeten plakken (flipflop achtig iets) en dat weer ergens op aansluiten, bv lpt poortje
daar zul je volgens mij toch wel een chipje aan vast moeten plakken (flipflop achtig iets) en dat weer ergens op aansluiten, bv lpt poortje
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
Verwijderd
Kan je hem niet op je toetsenbord (pijltje omhoog / pijltje naar beneden) of je muis (scroll omhoog / scroll naar beneden) aansluiten? Dat laatste is waarschijnlijk echt een eitje als je er gewoon een muis-printplaatje in stopt. Als je hem op de LPT of COM poort aansluit heb je inderdaad een simpel stukje software nodig.
Kan je niet een muis slopen en die gebruiken? Dan kan je 'm meteen uitlezen over de seriele poort en hoef je alleen nog maar wat software te schrijven.
Celeron(cd0) 1000@1000,1.80V ASUS P2B-S Rev 1.03 BIOS 1014 beta 1a, 256@222,100Mhz/AMD k6-III+ 450@550,2.0V ASUS P5A-B rev 1.03 BIOS 1010, 256Mb@222,100Mhz
als je twee ingangen van je lpt gebruikt, kun je em al uitlezen, je moet alleen een stukje (simpele) software schrijven...
Verwijderd
hmmm. ik heb een tijdje geleden ook naar die dingen gekeken. degene waarvan ik de datasheet te pakken had zat redelijk listig in elkaar met timing....
Pagina: 1