Let op een vallende xbox kan ernstige lichamelijk letsel tot gevolg hebben. (bron: xbox manuel)
Het makkelijkst is om een account op haar computer te maken met dezelfde username/password als jouw pc. Dan lukt het wel.
ik denk niet dat dat lukt wannapuf.
rechten worden namelijk niet uitgedeeld aan usernamen maar aan SID's.
dit truckje werkt wel als beide pc's stand-alone zijn trouwens.
wat je eens kan proberen is op jou pc een share aanmaken en daar de groep everyone rechten op geven.
dus niet alleen de groep gevalideerde gebruikers!
wat je eens kan proberen is op jou pc een share aanmaken en daar de groep everyone rechten op geven.
I wish I had a cool signature like everybody else
lijkt me wel. anders kon hij niet bij zun zusjes pc.... duh...
I wish I had a cool signature like everybody else
Yep heb ik al geprobeerd, maar dan nog krijgt mijn zusjes pc een melding dat ze het recht niet heeft. Ik denk dat het gewoon niet mogelijk is voor pc's buiten het tu/e domein om mijn bestanden te bereiken.kevlar schreef op 08 augustus 2002 @ 21:02:
Let op een vallende xbox kan ernstige lichamelijk letsel tot gevolg hebben. (bron: xbox manuel)
Verwijderd
Het kan wel denk ik.
dmv externe expliciete vertrouwensrelaties.
Die kan je plaatsen met de Active directory domains and trust snap-in (domain.msc) heb je wel AD nodig dus ....
dmv externe expliciete vertrouwensrelaties.
Die kan je plaatsen met de Active directory domains and trust snap-in (domain.msc) heb je wel AD nodig dus ....
-Je moet op jouw pc een (lokaal) account maken met hetzelfde gebeuren als wat je zusje gebruikt.
-of je (lokale) guest enablen
en dan shares aanmaken met rechten voor zusje.
Je moet dus wel administrator zijn op je pc.
Domein accounts staan los van je lokale accounts. Ik log op m'n laptop du zaak ook aan met een domein account, en kan vanaf m'n eigen pc daar gewoon op. (Met een lokaal account, wat ik op de laptop heb aangemaakt)
-of je (lokale) guest enablen
en dan shares aanmaken met rechten voor zusje.
Je moet dus wel administrator zijn op je pc.
Domein accounts staan los van je lokale accounts. Ik log op m'n laptop du zaak ook aan met een domein account, en kan vanaf m'n eigen pc daar gewoon op. (Met een lokaal account, wat ik op de laptop heb aangemaakt)
Euhm, believe me, I've tried.kevlar schreef op 08 augustus 2002 @ 21:02:
Pagina: 1