Toon posts:

UDMA cdrom / dvd??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb windows XP draaien met een Asus P4S533 met de laatste bios. Ik heb een brander en een DVD-speler erin zitten die allebei alleen maar met PIO mode 4 kunnen ingesteld worden. Zodra ik UDMA 1 of 2 ofzo aanzet, dan veranderd de bios dat automatisch weer in DISABLED? Is dit gewoon niet mogelijk of moet ik iets anders proberen??

Verwijderd

wat zegt windows xp en/of je processor utilisation tijdens een copy ? Ik neem aan dat het verschil in performance het belangrijkste is en niet de letterjes in je bios, toch ? :)

Verwijderd

Topicstarter
mijn buffer loopt telkens leeg en dan weer terug vol, erg raar is dat bij het branden. Is hier iets aan te doen??? Ik heb als cd-spelers: 1 Acer 6x4x32 en 1 samsung dvd-rom

Verwijderd

Installeer even Siside.exe, dit is een programma wat er voor zorgt dat de Sis-chipset DMA forceert in Windows 2000 en XP.
hier te downloaden

Verwijderd

Topicstarter
klopt het dat hij alleen maar even leest en daarna nix doet, of klopt dat niet??? Hij geeft namelijk geen extra venster ofzo. het is klikken, ff zandloper (1/10sec) en dan weer klaar

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 23:28:
klopt het dat hij alleen maar even leest en daarna nix doet, of klopt dat niet??? Hij geeft namelijk geen extra venster ofzo. het is klikken, ff zandloper (1/10sec) en dan weer klaar
Yup!
Maar als het goes is moet ie het na een reboot weer doen :)
Pagina: 1