Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Kan me toch niet voorstellen dat niemand die dingne kent.. zit ik hier een beetje tegen mezelf aan te lullen
Die Global WIN cooler won in de test ook maar met een paar graden Fahrenheit en dat kan ook gewoon komen door iets anders (bijv. een beetje tocht)
Koop ze gewoon allebei en post een vergelijkend warenonderzoek op tweakers.net!
Great minds think in parallel gutters.
D'r zit dus gewoon een 7000RPM fan op (Mooi!) schijnt onwijs lawaai te maken (mooier!)..
Als die HSF's nou allebei f40,- waren dan had ik ze allebei gekocht en ff wezen testen.. maar die Alpha's zijn duuhuuhhuur (maar wel het geld waard denk ik) en die FOP38 zal ook wel niet zo maar uit de boom geschud kunnen worden.
Mensen van de OC-Shop.. gaan jullie die FOP38 leveren?
Alpha is hardstikke goed en btw niet alle reviews zijn even eerlijk. Ik zou afwachten tot er een hele boel reviews gemaakt zijn en dan je eigen conclussie trekken.
Uncomfortable silence can be so loud...
Kijk, kan ik dat ding nergens krijgen of vind ik niet meer positieve reviews over dat ding dan koop ik wel een Alpha.. maar goed, zo'n 7000 RPM 38CFM fan lijkt me wel leuk
Verwijderd
Wij zitten nog te dubben of we Glowbal Win in ons assortiment zullen nemen.
Toevallig hebben we een aantal dagen geleden kontakt gehad met Narwal en op het prijstechnische vlak is het voor ons in ieder geval niet interessant genoeg om deze koelers te gaan leveren.
Voor je GlobalWin kun je m.i. dus het beste even informeren bij Narwal.
EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
Verwijderd
De fan is inderdaad dezelfde delta die op die alpha wordt geleverd, alhoewel de alpha er ook met andere fans is.
Ja hij maakt veel herrie
Er is nog een review die de fop38 won. Maakt eigenlijk niet uit. ze liggen qua performance heel dicht bij elkaar. hou het daar maar op
De fop38 is goedkoper
De Alpha is slecht leverbaar. (Fop niet, behalve in Nederland.....)
succes
PS. in de review van harocp gebruikten ze nog een oude variant die niet geschikt zou zijn voor de socket a cpus. Intussen zijn ze dat allang (hebben ze er ook later bijgezet)
Als je naar www.3dgameman.com gaat en daar een filmpje download die gaat over de FOP32 en de FOP38 dar kun je het absoluut horen. Die gast die het filmpje gemaakt heeft laat het ook echt horen dat hj zoveel herrie maakt.
Als ik jou was zou ik voor een andere koeler gaan tenzij je je kast helemaal geisoleerd hebt of als je tegen een constant stofzuiggeluid kan
Dus kies maar..
Verwijderd
Betekent volgs.mij dat de heatsink van de fop38 en de 32-1 hetzelfde is.
Grootste verschil met de alpha is dat de 32-1 zo'n akelige Ys-tech fan heeft i.p.v. de delta-mp-60. Die delta is beter, denk ik, als de OC-shop ze standaard vervangt met Delta-60MP heeft dat wel een reden..( Doen ze toch als ze die tegenkomen ?? Of lig ik weer slap te ouwenelen ???)
En de Fop38 is interessanter, want die heeft de Delta 60HP. Maakt alleen herrie en is dezelfde fan als de "betere" koeler van Alpha
Maar je kan natuutlijk ook eens kijken naar de Spire Ma-324-15. Zelfde overgrote heatsink (65!x60x35 mm) aangepast voor de Socket-A. Die koeler kost maar iets van 20 piek als je goed zoekt.
Humm d'r is ook nog een 'superkoeler' van trust. Nog grotere koelplaat geloof ik. Zal wel een knullig fannetje opzetten *zucht*
Als je daar nu een Delta MP60 fan opzet.. die is gewoon op voorraad bij Oc-shop...
(Nee, ik heb geen zakelijke relatie met oc-shop. Hah wishful thinking
==================================
GlobalWin FOP32-1
The new FOP32-1 is designed to fit all Socket 7, Socket 370, Coppermine FCG-PA and Socket A (Duron, Thunderbird) CPU's. With an improved heatsink and 60mm YS-Tech fan pushing 27.2 CFM, GlobalWin's newcomer is the ideal choice for all socketed processors. This product is now officially AMD approved for Socket A CPU's up to 1GHz. Please note - this is the latest revision model with silver heatsink.
Full Specification
Price: £12.00 (£14.10 Including VAT at 17.5%)
--------------------------------------------------------------------------------
GlobalWin FOP38
GlobalWin's new monster cooler for all Socket A, FC-PGA and 370 applications. Using the same improved heatsink as the FOP32-1, the FOP38 features a super-fast 6800RPM fan pushing a mammoth 37.61CFM. This has to make it one of the highest performance coolers for socketed CPU's available.
Review at Hexus.net
Price: £16.72 (£19.65 Including VAT at 17.5%)
Verwijderd
De FOP38 gaat fl. 69,00 incl. BTW kosten. Uiteraard ligt er voor Tweakers.NET een sample klaar als er interesse is voor een review. (Er liggen trouwens nog een berg andere koelers van GlobalWIN ergens bij Tweakers.NET die nog nooit getest zijn....)
Natuurlijk zullen we ook Hardwareinfo.net van de nodige samples voorzien.
Kortom FOP38's zijn er binnen een week of twee en zullen fl. 69,00 incl. BTW gaan kosten. Maar als je interesse hebt bestel snel want OP=OP!!