Ik ga een andere PC scoren, alleen heeft die een Quaddro videokaart (
)
Op zich supermooi kaartje, alleen geen TVout....
Ik heb nu een Matrox G450 eTV, maar die is gewoon traag in 3D..
Nu wil ik graag TVout mogelijkheid behouden. Trust Televiewer zie ik niet zitten, wil wel wat kwaliteit overhouden.
Zit zelf te denken aan een extra videokaart (PCI) erbij, voor de TVout. Een dvd kaartje heeft geen zin, 't gaat me ook om DivX enz.
Nu kwam ik een PCI uitvoering tegen van de matrox g450.
Kan alleen nergens vinden of die ook TVout heeft.. Dual head enz wel, maar TVout wordt nergens genoemd.
Op de matrox site wordt alleen gezegt dat TVout kabel niet meegeleverd wordt.. maar goed, dat boeit me niet, kabel maak ik zelf wel.
Iemand enig idee of die kaart TVout heeft?
Of andere alternatieven?? wil wel GOEDE tvout.......
Videogeheugen enz boeit niet, gaat puur om divx en dat soort spul, dus in principe is alles >8Mb al prima.
Op zich supermooi kaartje, alleen geen TVout....
Ik heb nu een Matrox G450 eTV, maar die is gewoon traag in 3D..
Nu wil ik graag TVout mogelijkheid behouden. Trust Televiewer zie ik niet zitten, wil wel wat kwaliteit overhouden.
Zit zelf te denken aan een extra videokaart (PCI) erbij, voor de TVout. Een dvd kaartje heeft geen zin, 't gaat me ook om DivX enz.
Nu kwam ik een PCI uitvoering tegen van de matrox g450.
Kan alleen nergens vinden of die ook TVout heeft.. Dual head enz wel, maar TVout wordt nergens genoemd.
Op de matrox site wordt alleen gezegt dat TVout kabel niet meegeleverd wordt.. maar goed, dat boeit me niet, kabel maak ik zelf wel.
Iemand enig idee of die kaart TVout heeft?
Of andere alternatieven?? wil wel GOEDE tvout.......
Videogeheugen enz boeit niet, gaat puur om divx en dat soort spul, dus in principe is alles >8Mb al prima.