[bookmaarks] aanvulling

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
zou je ook niet je maatjes op GoT hier in kunnen zetten
en dan alleen de hoofdlinks naar Tweakers.net zoals pricewatch/reviews en dergelijke.
meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:43

Jaymz

Keep on moving !

U gaat door voor de euh..... erm... Koelkast (ofzo) :+

Ik vind dat he-le-maal geen achterlijk idee 's kijken of er meer zo over denken (of juist niet :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:47
tja, was hier niet al iets over gezegd? (die buddy list bedoel ik) Volgens mij was 't antwoord negatief. Topic is nog van deze maand waar het instaat (dacht ik).

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Niet online
dat kan ik niet bij houden hoor .
maar die links naar hoofd punten van tweakers zullen ze zelf ook wel willen
ik vind het wat vreemd geen buddy list maar misschien hadden ze er toen ook allemaal andere punten aan gegeven.
ik wil gewoon alleen zo'n linkje naar de profiel van iemand, geen berichtjes zo heen en weer sturen. dat kan wel via irc/icq/msn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:47
gp500 schreef op 09 augustus 2002 @ 14:16:
dat kan ik niet bij houden hoor .
maar die links naar hoofd punten van tweakers zullen ze zelf ook wel willen
ik vind het wat vreemd geen buddy list maar misschien hadden ze er toen ook allemaal andere punten aan gegeven.
ik wil gewoon alleen zo'n linkje naar de profiel van iemand, geen berichtjes zo heen en weer sturen. dat kan wel via irc/icq/msn.
Sla de links van je "buddies" in je favorieten op, hernoem ze naar je buddy z'n naam en pleur de links op je desktop. Als je vind dat dat teveel ruimte inneemt, maak dan een map waar je de links in gooit en maak dan een nieuwe werkbalk van die map (rechtsklikken op taakbalk -> werkbalken -> nieuwe werkbalk -> pad naar folder. En ff verslepen naar je desktop)

Klaar, zelfde effect en ook nog beter bereikbaar :)

Ik heb liever niet zo'n buddy list. Persoonlijk vind ik 't arrogant. Als iemand m'n buddy is dan heeft ie me wel in ICQ staan of emailen we wel.

Heb echt geen zin om opeens berichten te ontvangen met "Hey, ik had je in mijn buddy list staan en dacht...." Dan zit ik te denken van; "Ja, en wie ben jij nou weer?"

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Niet online
he stamp m'n ideeen niet zo de grond in ;)
met zulke antwoorden kun je niks doen.

maar voor iemand jou mag toevoegen moet je wel toestemming geven lijkt mij el en goede oplossing.

dus niet zo pessimisties reageren :P .
if we weren't so easely going, we would never have discoverd MALIBU :) .
strake reactie al zeg ik het zelf :Y)
Pagina: 1