Toon posts:

verschillende lay-outs yahoo mail

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

een kameraad liet mij zijn inbox zien van yahoo mail en die ziet er heel anders uit dan de mijne: ik heb nog een oude mail lay-out, terwijl de zijne een soort XP-achtig look heeft. wel grappig op zich ik heb gekeken of dat ergens bij instellingen te regelen valt, maar ik heb nix kunnen ontdekken.

is dit jullie ook al opgevallen? wie heeft dit ook...

• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-03 13:39
mij is dat ook al opgevallen, maar ik zie nergens hoe je je 'look' van je inbox kunt veranderen, iemand een idee?

Verwijderd

nee

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-04 15:32

yared

No Scope, Bitch!

Heb je het ondertussen gevonden?
Zoniet kijk dan even bij MyYahoo! daar kun je de look veranderen die invloed kan hebben op je mail, of het was de pre-beta look die je zag.

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Ik heb het al een tijdje :) Er stond namelijk een tijd geleden (zo'n 3 maanden denk ik :?) een melding dat je alvast kan beta-testen en daar ben ik ook maar aan mee gaan doen....

Werkt op zich wel OK trouwens. Hoewel ik het gebruik van de pulldown menu's niet helemaal handig vindt en ik soms bij hotmail wel wat dingen zie die ik ook wel (graag) bij Yahoo! zou willen gebruiken...

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-04 15:32

yared

No Scope, Bitch!

wat voor dingen zou je dan [graag] willen zien ;)

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Pagina: 1