"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Je hebt verschillende simsen hè, maar over welke hiervan heb jij het nu? Of over de gewoon ouderwetse?
Heb je trouwens een kopie of orgineel?
🌞🍃
Geheugen misschien kapot? Dat hij het deel van de radio net in een bepaald stuk geheugen heeft staan dat gaar is. Of een krasje op de cd waar de muziekjes staan, dat laatste lijkt me wel heel onwaarschijnlijk maar je kunt het altijd even controleren.
A computer is almost human - except that it does not blame its mistakes on another computer.
En als je nu eens al die muziek uit de dir haald van de radio ( gloof dat er een speciale directory voor was ) en er je mp3s inzet mssn crasht ie dan niet
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Ik heb alle sims, copietjes, maar ik heb eerst de orginele ook geinstalleerd en toen had ik het ook.DataBeest schreef op 08 augustus 2002 @ 20:25:
Je hebt verschillende simsen hè, maar over welke hiervan heb jij het nu? Of over de gewoon ouderwetse?
Als ik de folder met muziek leeg haal en ik zet mijn mp3tjus erin dan heb ik helemaal geen geluid.
hmm das vreemd als ik da bij wel deed ( deed ja heb dat kl*te spel er allang afgegooid
) dan deed ie het gwoon de mp3s afspele.
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Iemand misschien een ideetje ??
kick
Misschien kan je eens de nieuwste patch downloaden. Of als het kopien zijn een andere crack downlaoden dat werkt ook nog wel eens. In ieder geval ik had het zelfde probleem en het is nu opgelost. Veel suc 6 ermee
Pagina: 1