Kan geen drivers vinden voor mijn mediamarkt Laptop

Pagina: 1
Acties:

• zeeuw32
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-03 20:51

zeeuw32

Luctor et Emergo

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb van een vriend een laptop gekocht, deze heeft hij 2,5 jaar geleden bij de Mediamarkt gekocht (voor weinig :p)
Hij draaide altijd met win 98 maar ik heb er XP opgezet, allemaal leuk maaruh zoek nog een paar drivers.....
Nu is het probleem dat ik nergens nieuwe drivers kan vinden, google en andere Search engines geven vage hits ;(
Volgens mij is mijn laptoppie een of andere goedkope bulkmachine ergens in taiwan gebouwd maar door wie en wat ?? 8)7

Heeft iemand anders ook zo'n laptop gekocht bij mediamarkt en wie weet wel waar ik de support kan vinden ????

Greetzz,

Zeeuw32

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-04 20:21

Brazza

Byte me!

heb je misschien meer info over de betreffende hardware/laptop.

• zeeuw32
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-03 20:51

zeeuw32

Luctor et Emergo

Topicstarter
Op de grijze MediaMarkt sticker staat ;

Produktnaam is : "NETWORK" NBI-600-MP Avantgarde 13"3
NB3420 serie assembled in Austria

Het is dus een PIII 600 met een 6 Gig HD enne een DVD speler.
verders een ATI videokaart (werkt ok)

gaat mij vooral om de drivers voor het TFT scherm (als die er al zijn) en ben gewoon nieuwsgierig wat voor compie ik heb :) Heb op een duitse site (CIAO) goede reviews gezien.

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-04 20:21

Brazza

Byte me!

drivers voor tft schermen zijn volgens mij best moeilijk heb zelf een compaq en daar zijn ook geen drivers voor

• CeeDeeS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-04 08:26
hmm... zijn er wel drivers voor de schermen zelf? is het niet net zoals bij desktop pcs dat het vooral om de drivers van de videokaart gaat? ik weet het zelf niet want ik heb geen laptop maar dat lijkt mij logisch