Toon posts:

[php] haastklus CMS toevoegen zonder mysql ondersteuning

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een tijdje ben ik bezig met een site voor een cultureel centrum in Groningen.

Dit was mijn uitdaging voor het te maken content management/nieuws script:
- Alleen beschikking over php (GEEN mysql).
- Meerdere rubrieken voor de artikelen (o.a. dans, muziek, cabaret)
- Een archief van alle artikelen met zoek functie.
- Meerdere gebruikers
en het belangrijkste:
- Een makkelijke admin interface; 'net als bij hotmail'.

Vrolijk ben ik eerst aan de slag gegaan met het uiterlijk concept van de site, wat inmiddels al goedgekeurd is. Ook ben ik al begonnen met een database systeem gebaseerd op flat files.

2 dagen geleden is de deadline echter drastisch teruggeschoven naar 16 augustus. Een zelfgemaakt CMS zit er dus niet meer in... :'(

Na zoeken op verschillende sites (hotscripts, phpfreakz en dit forum) vond ik uiteindelijk het weblog script 'pivot' www.mijnkopthee.nl/pivot
Dit script voldoet aan veel eisen, maar er zijn geen rubrieken (laatste 14 artikelen onder elkaar) en het archief heeft ook geen zoekfunctie...

Ik zoek dus naar een ander nieuws script met archief functie dat werkt op php zonder mysql.

geef me raad alstublieft!

Verwijderd

google, phpfreakz.com,
/lees de faq

• reddog33hummer
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-08 18:08

reddog33hummer

Dat schept mogelijkheden

Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 19:37:
Na zoeken op verschillende sites (hotscripts, phpfreakz en dit forum) vond ik uiteindelijk het weblog script 'pivot' www.mijnkopthee.nl/pivot
Dit script voldoet aan veel eisen, maar er zijn geen rubrieken (laatste 14 artikelen onder elkaar) en het archief heeft ook geen zoekfunctie...

Ik zoek dus naar een ander nieuws script met archief functie dat werkt op php zonder mysql.
Je wil dus gaan zoeken in het archief. Waarom denk je dat die meeste systemen een database er achter hangen.

Als je deadline 2 dagen verschoven wordt zou dat niets uit moeten maken. Vooral bij dit soort dingen.

Backup not found (R)etry (A)bort (P)anic<br\>AMD 3400+ 64, 2 GB DDR, 1,5 TB Raid5

Verwijderd

/sluit dit maar, is script request, first post

Verwijderd

Topicstarter
ik kan dus niets veranderen aan de server zelf. Het bedrijf dat de site host is voor mij onbekend, aangezien ik werk via een 'tussen persoon'.

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 12:00

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

idd, dit is meer een scriptrequest. Zie ook faq/quickstart.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.