Ik ben bezig om een multi column combobox te maken (er zijn er wel een paar te downloaden maar die hebben niet alle eigenschappen die ik wil hebben).
Ik heb het als volgt gemaakt:
- een lege Editbox met een SpeedButtoon (met pijlte)
Als er op het pijlt gedrukt wordt zal er een ListView (met dus meerdere kolommen te voorschijn komen).
Alleen ik zit met het volgende probleem.
Mijn component is gebaseerd op de TEdit en heeft dus de grootte van die edit box. Als ik nu die ListView wil tonen precies onder de Edit box is die dus niet zichtbaar omdat het component daar stopt.
Weet iemand hoe ik dit moet oplossen?
(Ik vermoed dat het iets zal zijn met het canvas vergroten of met de functie SetWindowPos. Ik heb het een en ander geprobeerd met SetWindowsPos maar dat maakte niks uit.)
Ik heb het als volgt gemaakt:
- een lege Editbox met een SpeedButtoon (met pijlte)
Als er op het pijlt gedrukt wordt zal er een ListView (met dus meerdere kolommen te voorschijn komen).
Alleen ik zit met het volgende probleem.
Mijn component is gebaseerd op de TEdit en heeft dus de grootte van die edit box. Als ik nu die ListView wil tonen precies onder de Edit box is die dus niet zichtbaar omdat het component daar stopt.
Weet iemand hoe ik dit moet oplossen?
(Ik vermoed dat het iets zal zijn met het canvas vergroten of met de functie SetWindowPos. Ik heb het een en ander geprobeerd met SetWindowsPos maar dat maakte niks uit.)