...niet al te lekker dus. Ten eerste weigert de plug&pray em te herkennen als de muis die die is, als ik hem dan eindelijk onder Windows aan de praat krijg, kan ik in QIII allen maar OF de duimknoppen OF de wheel configgen, maar niet allebei. Erg evrvelend en microsoft site biedt niks waar ik wat aan heb anders dan de v3.2 upgrade van de config-software van die muis. Weet iemand raad??? bvd
Bij mij werkt ie perfect maar heb geen speciale drivers installt gewoon muis aansluiten en computer installeren dat werkte prima voor mij
Verwijderd
Bij mij werkt ie ook perfect onder ME. Probeer 'm es in een andere USB uitgang te proppen
Je moet de software niet installeren, hielp bij mij ook. Gewoon windows het werk laten doen. Geen extra software nodig, bij mij deden de andere knoppen het niet omdat ik ze had ingesteld in windows!
Rush
Rush
tremble and despair for i am power!
Rush,
ik zal het zo thuis eens proberen, maar vraag me af...onder '98 had ik juist het probleem dat QIII niet met de default "forward" kon dealen...ik moest die duimknop eerst in de microsoftware als ALT oid instellen voordat ie wilde pakken,
maar (iedereen) bedankt voor de replies
***Lagfrag overweegt dat kolere ME er weer helemaal af te pleuren omdat wel meer niet wil werken***
ik zal het zo thuis eens proberen, maar vraag me af...onder '98 had ik juist het probleem dat QIII niet met de default "forward" kon dealen...ik moest die duimknop eerst in de microsoftware als ALT oid instellen voordat ie wilde pakken,
maar (iedereen) bedankt voor de replies
***Lagfrag overweegt dat kolere ME er weer helemaal af te pleuren omdat wel meer niet wil werken***
Verwijderd
ik heb em zelf trouwens gewoon op usb draaien met de laatste versie intellimouse software...
gaat ook als een trein..
mzzlz
gaat ook als een trein..
mzzlz
Verwijderd
Die V3.2 IntelliPoint software loste wel mijn "Intellimouse Explorer onder Me" probleem op.
Greetz,
Greetz,
Verwijderd
Je gaat gewoon naar de M$ site, dan naar updates, zoekt ff die IntelliMouse op in het lijstje en downloaden maar! Ik heb IntelliEye en werkt nu perfect onder ME.
Pagina: 1