Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[vodafone] internet via mobiel op laptop

Pagina: 1
Acties:

• Rusky
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-11 10:29
Ik heb hier een laptop met infrarood en een nokia 6210 met een pre-paid kaart. Nu wil ik inbellen bij ons studenten.net via mijn laptop via de mobiel.

alles gaat goed hij herkent de telefoon als hem erbij legt. en hij kan ook bellen.
je ziet op de mobiel het telefoon. maar dan stopt hij ermee. hij zegt dat het geen geldig nummer is.

als je dit nummer normaal belt met de huistelefoon hoor je een modem. als je dit nummer met een mobiel belt, zegt hij: Ongeldig nummer.

Wie weet wat er hier aan de hand is? en wat er aan gedaan kan worden?

ps. ja ik weet dat het duur is om pre-paid in te bellen, maar ik heb nog geen abbo. heb de papieren (o2) al uit de deur gedaan, maar nog niks van gehoord.

mijn pc

• Wisey
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:07
Waarschijnlijk kan je met je prepaid geen Data-gesprekken voeren.

• Rusky
dus als ik zometeen een abbo heb, dat hij het wel gaat doen? ik hoop het wel want het is wel makkelijk als je onderweg bent even je mail kan chekken.

mijn pc

• Wisey
100% Zeker...alvast veel plezier :)

• Rusky
dat zou echt gaaf zijn, alvast bedankt, en als hij het niet doet komt deze topic vanzelf weer boven water.

mijn pc

• Rusky
wap is toch ook data (hoor ik nu) en dat doet het wel)

mijn pc

• Wisey
Wap is inderdaad data en ik vermoed dat je via vizzavi wapt? Dat laat
libertel/vodafone namelijk toe, vizzavi is van hun. Maargoed, dat zal het enigste
datagesprek zijn wat je mag voeren :) Gemeen, maar is ook om "voordelen" te
hebben met een abonnement.

• Rusky
oh zit dat zo. nou harstikke bedankt

mijn pc

• lzandman
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Studenten.net? Als je via ons wilt inbellen met een mobiele verbinding dan moet je het nummer 020-8858100 gebruiken.

What's the speed of Dark?

• Rusky
ik heb het al voor elkaar. ik heb nu een abbonoment (me nummer wordt precies nu overgezet) bij o2 en daar kan ik wel normaal inbellen. is me al een keer gelukt. maar
is dat andere nummer dan beter heeft dat voordelen tov het standaard nummer?

mijn pc

Verwijderd

het nummer is waarschijnlijk zoals hierboven verteld geschikt om met prepaid kaart in te bellen.
Pagina: 1