Is het al weer mogelijk om als nieuwkomer door het beroemde "scriptje dat 's nachts daait" toegelaten te worden tot de HK?
Verwijderd
Ik gok erop dat je nog geen 150 techposts heb 
Staan een aantal sg posts tussen in je active topics lijst....
Staan een aantal sg posts tussen in je active topics lijst....
Toegang krijgen tot HK werkt dus gewoon?
chem in "Known issues (ook dit regelmatig doorlez"
maar waarom zou je graag in de HK willen, allemaal nutteloze postsHK users - de cron om 'nieuwe' users in de HK te zetten draait nog niet, dit komt vanzelf goed
Het komt vanzelf goed, wat een houding zeg
ja ze denken dat alle foutjes e.d. zichzelf oplossen, maar ondertussen heb ik nog steeds geen ¤uro
Noem eens een reden dat HK toegang een hogere prioriteit zou moeten krijgen dan pak-em-beet de search (OK OK of de euro). Het lijkt mij met recht ergens onderaan de lijst staan, na de bugjes etc.
offtopic:
Dit is trouwens een goed moment om SP niet meer als techposts te laten gelden
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Verwijderd
Regulars mag ik ook een OW sturen hoor ...F_J_K schreef op 08 augustus 2002 @ 19:49:
offtopic:
HK access komt wel. Ooit
Dat SP tot de techposts behoord daar snap ik inderdaad ook helemaal niks van.F_J_K schreef op 08 augustus 2002 @ 19:49:
[...]
offtopic:
[ Voor 0% gewijzigd door Marzman op 08-08-2002 20:15 . Reden: Duidelijk ItSnows, troubles zijn inderdaad tech. ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verwijderd
Marzman: sp hoort tot tech vanwege de technische vragen. Problemen met games horen bij SP alsmede vragen over consoles ed. En dat zijn tech vragen
w+l is ook tech DAAR kan niemand een goede reden voor verzinnen 
En svp verder on topic
En svp verder on topic
euro? Ik heb um wel C
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
I have GoT no clue, maar ik denk dat je de HK vanzelf wel ziet als je aan de voorwaarden voldoet én het scrippie gaat draaien. Verders is dit van een dusdanige prio dat het me niet zinvol lijkt om me er ook maar enigszinds druk om te gaan makan.
Owkee, 'jij' vind het vervelend. But remember, je komt niet @ GoT voor de HK. De HK komt vanzelf wel een keer
Verder: Slotje
Owkee, 'jij' vind het vervelend. But remember, je komt niet @ GoT voor de HK. De HK komt vanzelf wel een keer
Verder: Slotje
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.