Toon posts:

verwijderen account parrodeharro

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik had onderstaande vraag aan gathering@tweakers.net gestuurd, maar aangezien er geen reactie komt.. en hier vast en zeker wel...

vraag: willen jullie m'n account parrodeharro verwijderen ?

reden: ik had de faq blijkbaar niet goed gelezen, en had een extra account aangemaakt ivm met 2de seti account. ik heb daar ook een paar keer mee gepost op het DPC forum en werd op m'n vingers getikt door MarkB. 'k zal toch eens wat minder uren achter de pc's moeten zitten geloof ik.

Alvast bedankt,

Groetjes

Harro

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2002 23:31 . Reden: copy & paste uit mail gaf nogal ongewenste tekens.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wally-S
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:48

Wally-S

-Snowboarding is art-

Accounts worden niet verwijderd, hoogstens gebanned

Snow is only frozen water

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-10 19:19
Ben ik nou gek of staan er allemaal gekke tekentjes door de tekst waaraan ik me vreselijk aan het irriteren ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-10 22:39

Klippy

Still Game

internetinfo schreef op 08 augustus 2002 @ 19:04:
Ben ik nou gek of staan er allemaal gekke tekentjes door de tekst waaraan ik me vreselijk aan het irriteren ben?
Idd komt door HTML opmaak van e-mail denk ik.

Is niet helemaal in orde nee :P

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snap het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

komt door je sig en ondertitel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ERKENS :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Haal gewoon je profiel weg en post daarna niks meer :)
Accouns deleten wordt niet gebeurt, aangezien er dan gaten in de database komen. dwz: Dan komen er bij je posts geen naam meer te staan en dat ziet er niet uit.
De berichten worden niet deleted, aangezien daar nuttige info in kan staan :)

Als je wilt dat je account ook niet meer te gebruiken is kun je het laten bannen, OF een niet bestaand emailadres invullen, dan kun jij, en iemand anders, er ook niks meer mee doen. :)
Als er trouwens niemand na een week heeft geantwoord op je mail naar gathering@tweakers.net om je te laten bannen, kun je het ook in SM (schop een mod) posten, of gewoon nog een keer meelen.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
Je kan natuurlijk ook even allemaal pr0n en warez linkjes posten. Dan word je ook gebant en hebben de snelle GoT'ters er ook nog wat aan ;)

disclaimer: Bij deze stel ik mijzelf niet aansprakelijk voor gebeurtenissen die gebaseerd zijn op deze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

internetinfo schreef op 08 augustus 2002 @ 23:02:
Je kan natuurlijk ook even allemaal pr0n en warez linkjes posten. Dan word je ook gebant en hebben de snelle GoT'ters er ook nog wat aan ;)

disclaimer: Bij deze stel ik mijzelf niet aansprakelijk voor gebeurtenissen die gebaseerd zijn op deze woorden
* m-m OFFICIELE WAARSCHUWING *

dit is dus een pr0n/warez request, hoe indirect ook en ik geef je hiervoor een OW. Pech gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
m-m schreef op 08 augustus 2002 @ 23:07:
[...]
* internetinfo OFFICIELE WAARSCHUWING *

dit is dus een pr0n/warez request, hoe indirect ook en ik geef je hiervoor een OW. Pech gehad.
offtopic:
Weet je, ik schrok eerst even echt. Ik had deze nl in mijn bookmarks gezet en toen zag ik alleen jou post en mijn eigen post niet.

Damn, ik moet echt minder palm drinken en eerder naar bed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
m-m schreef op 08 augustus 2002 @ 23:07:
[...]
* Osiris OFFICIELE WAARSCHUWING *

Ach ja, je kunt ook natuurlijk de [table]-tag MISbruiken om het nog echter te laten lijken :Z ...

edit:
Hmz, volgens mij hebben ze dat bgcolor= er al uitgesloopt :P Lama dus :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jongens, het is zo wel duidelijk. bedankt voor jullie 'hulp'...

slotje graag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
DataBeest schreef op 08 augustus 2002 @ 19:15:
Haal gewoon je profiel weg en post daarna niks meer :)
Accouns deleten wordt niet gebeurt, aangezien er dan gaten in de database komen. dwz: Dan komen er bij je posts geen naam meer te staan en dat ziet er niet uit.
De berichten worden niet deleted, aangezien daar nuttige info in kan staan :)

Als je wilt dat je account ook niet meer te gebruiken is kun je het laten bannen, OF een niet bestaand emailadres invullen, dan kun jij, en iemand anders, er ook niks meer mee doen. :)
Als er trouwens niemand na een week heeft geantwoord op je mail naar gathering@tweakers.net om je te laten bannen, kun je het ook in SM (schop een mod) posten, of gewoon nog een keer meelen.
Luister naar deze wijze Tweaker :)

Gewoon je account IA laten gaan ofzow... Zodra jij het vergeten bent, zijn alle andere Tweakers het ook heus wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Laatst online: 06:43

Jaymz

Keep on moving !

'K ben lately nogal drukjes geweest en ik vermoed de andere LA Doctoren ook :)(en dit mailje heeft zich een beetje verstopt)

=> Done
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.