Toon posts:

LG COMBI DVD & CD-RW

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik wil al langer EN een nieuwe cd writer (heb 4x momenteel) EN een (eindelijk :P) een dvd lezer kopen. Vandaag zag ik op de site van LG deze combo cdrw + dvd staan:

http://www.lge.com/c_prod...l_mak=1&navigation=1,20,5

Zelf heb ik nog 2 "sleuven" vrij, dus ik kan evengoed 2 aparte modellen kopen, maar toch is dit mooie combinatie :) Hij schrijft tegen een speed van 12x, dus dat is volgens mij een 8tal minuten per cd? Net te doen vind ik, hoewel het wel spijtig is tov. de 40/48 speed schrijvers ...

Graag had ik wat ervaringen gehoord met ofwel LG apparaten in het algemeen, ofwel met deze drive (indien iemand van jullie hem al moest hebben, want zo oud kan hij nog niet zijn volgens mij :o)

De prijs is vooral aanlokkelijk: iets meer als 100 euro, vind ik wel knap. Slechte kwaliteit?

ps: de search doet het niet, dus misschien was hier al een topic over :\

• Snikker
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
LG is goedkoop en vrij goed. Reken niet op de support van b.v Plextor, maar de LG drives staan wel bekend als goed. Vooral in Oost Europe zijn ze erg populair, maar ook in West Europa worden ze populairder. Voor iets meer dan 100 EURO (en je vind hem niet te langzaam) zou ik die zeker kopen !

Lijflied = CryptoMo - Hodl, Hodl

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb wat reviews gelezen, en daar zeiden sommige reviewers dat de cpu load hoog werd bij het lezen van een DVD en dat de lezer soms moeite had met het lezen van DVD-R's.

Iemand ervaringen mee?
Snikker schreef op 08 augustus 2002 @ 21:39:
LG is goedkoop en vrij goed. Reken niet op de support van b.v Plextor, maar de LG drives staan wel bekend als goed. Vooral in Oost Europe zijn ze erg populair, maar ook in West Europa worden ze populairder. Voor iets meer dan 100 EURO (en je vind hem niet te langzaam) zou ik die zeker kopen !
Ok, dat is goed nieuws ;) 12x is niet erg snel, akkoord, maar ik vind het nog net te doen. Zoveel cdtjes schrijf ik toch niet, dus dat stoort niet als dat wat langer duurt, lijkt mij zo.

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05:59

LopeZ

Too much is never enough

Ik heb deze driver ook, cpu load merk je niets van, cd is in 6minuten bij mij klaar. Vooral een image maken met clone cd gaat lekker snel vergeleken bij mijn 40x aopen cdrom.

Verwijderd

Topicstarter
Nog nooit problemen gehad met mislukte cdtjes of dat geschreven cd's niet herkend worden op andere spelers?

Hoe lang heb je hem al trouwens?

• LopeZ

LopeZ

Too much is never enough

Uhm ik heb hem nu 3maanden denk ik. Alle cd's die ik gebruik worden gewoon herkent, door cdrw en cdrom. Enige probleem dat ik ooit had was met bibliotheek cd's zaten net te veel krassen op om hem te kunnen lezen maarja dat is ook niet zo gek :)

Mislukte cd's tja wel een paar maar niet meer dan 5, hou het niet bij. Kwam eigenlijk door of mezelf of het brandprogramma (clone cd dus). Brand programma dat erbij zit is niet geweldig maar voldoet.

Leuk om te weten, ik heb hem in een flex atx systeem en de drive staat dus op zijn zijkant, en daar heeft hij geen enkel probleem mee :) (zitten soort steuntjes dat je cd er niet uitvalt)

Verwijderd

Topicstarter
Ok, dan denk ik dat jij mij overtuigd hebt :)

De drivers werken perfect? (ook in win xp?, want dat wil wel eens mislopen denk ik) En de kwaliteit kan je dus vergelijken tov. 2 aparte drives (bijv een lite-on cdrw en een pioneer dvd)?

• LopeZ

LopeZ

Too much is never enough

Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 15:01:
Ok, dan denk ik dat jij mij overtuigd hebt :)

De drivers werken perfect? (ook in win xp?, want dat wil wel eens mislopen denk ik) En de kwaliteit kan je dus vergelijken tov. 2 aparte drives (bijv een lite-on cdrw en een pioneer dvd)?

Drivers zijn niet nodig, en ik denk dat je ze zo wel kan vergelijken :) Heb ze nooit los gehad eigenlijk, behalve een sony cdrw 8x speed
Pagina: 1