hoi
ik was laatst bij een vriendin en ik ondekte dat haar een onboardvideo (3dlabs Parmedia 2) naar mijn mening beter was dan de videokaart die zei op dat moment gebruikte (S3 Virge).
Dus ik drivertjes installeren voor de 3dlabs, monitorkabeltje switchen, opnieuw op starten.
En nix...
Dus ik die kabel weer op de S3 doen en weer nix.
Hele S3 kaart eruit en nog steeds niets.
De computer lijkt wel optestarten(er is tenminste wat schijf activiteit) maar het scherm blijft zwart.
En nou beweert haar vader dus dat ik um gemolt heb (heel fijn
)
Nou heb ik thuis wat onderdelen uit de computer getest maar volgens mij s de geheugen module stuk die weigerde hier tenminste dienst.
mijn vraag dus: Kan het techinisch zo zijn dat door in windows geinstalleerde drivers de hele computer ermee stopt (wat haar vader dus beweert)
Of had ik gewoon pech en ging net toen met opstarten een geheugen module stuk
Kep met de jumpers al de cmos gecleared maar helpt niet
Het gaat om een pentium II -S op 333
128 mb SDRAM merk onbekend
Het is een dual moederboord met 1 proc. het merk weet ik niet maar volgens mij
zit er een Intel 440GX chipset op.
Graag jullie mening of eventuele oplossing,
ik was laatst bij een vriendin en ik ondekte dat haar een onboardvideo (3dlabs Parmedia 2) naar mijn mening beter was dan de videokaart die zei op dat moment gebruikte (S3 Virge).
Dus ik drivertjes installeren voor de 3dlabs, monitorkabeltje switchen, opnieuw op starten.
En nix...
Dus ik die kabel weer op de S3 doen en weer nix.
Hele S3 kaart eruit en nog steeds niets.
De computer lijkt wel optestarten(er is tenminste wat schijf activiteit) maar het scherm blijft zwart.
En nou beweert haar vader dus dat ik um gemolt heb (heel fijn
Nou heb ik thuis wat onderdelen uit de computer getest maar volgens mij s de geheugen module stuk die weigerde hier tenminste dienst.
mijn vraag dus: Kan het techinisch zo zijn dat door in windows geinstalleerde drivers de hele computer ermee stopt (wat haar vader dus beweert)
Of had ik gewoon pech en ging net toen met opstarten een geheugen module stuk
Kep met de jumpers al de cmos gecleared maar helpt niet
Het gaat om een pentium II -S op 333
128 mb SDRAM merk onbekend
Het is een dual moederboord met 1 proc. het merk weet ik niet maar volgens mij
zit er een Intel 440GX chipset op.
Graag jullie mening of eventuele oplossing,