Gezocht: Handleiding bij electronisch zeeslag

Pagina: 1
Acties:
  • 5.742 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twilight Burn
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-04 22:01
Bij het doorspitten van een berg rotzooi kwam ik zo'n electronisch zeeslag spelletje tegen, het ding bleek nog te werken, maar omdat er geen handleiding bij zat heb ik dus totaal geen idee hoe het ding werkt (wat lukraak proberen had ook geen effect)
Plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=4150

Ik hoop dus dat er een of andere Tweaker is die ook zo'n ding heeft, en er wel een handleiding bij heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20531

Ik weet niet 100% zeker of ik dit mag posten zo niet haal maar weer weg:

Misschien staat hier iets tussen:

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 29349 op 08-08-2002 18:41 . Reden: nee dus >:) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
copyright?
of meer iets voor vraag/aanbod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29349

Tandy is van RadioShack meen ik :)
Hier staan heel veel manuals: :)
http://www.radioshack.com...sp?OID=RSSupport-FunGames maar ik zag hem zo 123 er niet bij staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mgfun: link weggehaald ;) ingescande fotokopieen mag idd niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58729

Twilight Burn schreef op 08 augustus 2002 @ 18:16:
Bij het doorspitten van een berg rotzooi kwam ik zo'n electronisch zeeslag spelletje tegen, het ding bleek nog te werken, maar omdat er geen handleiding bij zat heb ik dus totaal geen idee hoe het ding werkt (wat lukraak proberen had ook geen effect)
Plaatje:
afbeelding

Ik hoop dus dat er een of andere Tweaker is die ook zo'n ding heeft, en er wel een handleiding bij heeft.
Hey zo'n 1 heb ik ook nog :)
ff handleiding zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twilight Burn
Volgens mij staat ie er wel tussen ItSnows (de 600-2193) Op de doos staat 60-2193A, maar het is ook zo'n Sea Battle ding. Ik ga het iig es proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58729

ok (ben hand boekje ook kwijt :D
www.henslfuk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TB: die link van mgfun is hem ;)
had hem net ook gevonden via mijn eerste link alleen ik was verdwaald tussen al die kewle spelljes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twilight Burn
ja, dat had ik al gezien (de eerste link dan), maar ik had um al gevonden voordat ie die link had gepost ;)
Het zijn idd wel koele spelletjes, maar als je ze niet hebt heb je weinig aan die links

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20531

Maakt niets uit wie hem gevonden heeft/had als je maar kan spelen. Natuurlijk is een echte handleiding leuker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twilight Burn
Ik denk niet dat er origineel een heel boekwerk bij zat met mooie plaatjes enzo. Maar met die handleiding heb ik um iig weer werken nu, en dat is het voornaamste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee dat waren z/w boekjes :D
Ik heb hier nog ergens eentje met Space Invaders. Kostte toen klauwen met geld dat ding :X
Pagina: 1