Mijn webcam is van lego, mijn fotocamera's zijn van Nikon, de statieven van Manfrotto, mijn snowboards van Völkl en mijn laptop van apple (maar daar mag ik op DPZ niets over zeggen)...
hmm... klinkt interessant.. kijken of we de demo te downloaden is
NOT.. link naar demo loopt dood....
hmmm effe verder zoeken
NOT.. link naar demo loopt dood....
hmmm effe verder zoeken
Mijn webcam is van lego, mijn fotocamera's zijn van Nikon, de statieven van Manfrotto, mijn snowboards van Völkl en mijn laptop van apple (maar daar mag ik op DPZ niets over zeggen)...
grrr..
weer twee dagen verder zonder resultaat...
twee dagen bezig geweest om nieuwe MPG-s te maken van mijn AVI bestanden en weer geen f*ck verder..
Iemand goede tips voor een programma om de juiste MPG 's mee te maken??
weer twee dagen verder zonder resultaat...
twee dagen bezig geweest om nieuwe MPG-s te maken van mijn AVI bestanden en weer geen f*ck verder..
Iemand goede tips voor een programma om de juiste MPG 's mee te maken??
Verwijderd
Ik heb zelf ook problemen gehad met deze twee programma's.surfpunk schreef op 08 augustus 2002 @ 17:47:
Ik ben bezig mijn vakantievideo op DVD te zetten.
AVI geconvertreerd naar MPEG2 bitrate-6500 zonder audio in studioDV.
Het geluid heb ik uit de AVI geexporteerd naar WAV-formaat.
Menuutje etc gebouwd in photoshop en alles geprobeerd in elkaar te zetten in Pinnacle Impression SE 2.1.
ALles gaat goed tot ik de DVD-wil gaan samen stellen ("build dvd").
Na een tijdje krijg ik dan de foutmelding "an unknown error has occured"
Ik heb ook sonic MyDVD geprobeerd, maar ook hier gaat het fout.
Is er iemand met ervaring in het authoren van DVD's?
Wat zie ik over het hoofd?
Waar moeten de MPG en WAV-files eigenlijk aan voldoen...
Tips en anders is heel erg welkom!!!
Als eerste had ik Sonic mydvd geprobeert, maar net voordat hij ging branden kreeg ik telkens het probleem:
Kan image bestand niet maken. (Dit probleem kreeg ik alleen als ik een sub menu maakte, anders deed hij gewoon branden).
Dit is een probleem waar ik heel lang een antwoord voor heb gezocht maar tevergeefs niet kon vinden, mischien weten jullie het antwoord?
Met pinnacle had ik het probleem dat hij steeds bij 9 of 12% ging hangen net voor hij ging branden. (Ook alleen maar als ik een sub menu maakte anders werkte hij ook gewoon)
Ook voor dit probleem heb ik nooit een antwoord op kunnen vinden.
Ik gebruik sinds kort Proshow en ik moet zeggen dat het een heel fijn programma is.
Is je wav wel op dvd-specificaties gemaakt? (48000 khz, goeie bitrate etc)
Kijk eens op www.doom9.nl voor diverse gidsen. Ik gebruik zelf altijd dvdMaestro, en dit werkt perfect. Het wordt niet meer verder ontwikkeld, maar is nog wel te verkrijgen (legale/danwel illegale wijze)
Kijk eens op www.doom9.nl voor diverse gidsen. Ik gebruik zelf altijd dvdMaestro, en dit werkt perfect. Het wordt niet meer verder ontwikkeld, maar is nog wel te verkrijgen (legale/danwel illegale wijze)
Pagina: 1