Alles surft, behalve Hotmail, help!

Pagina: 1
Acties:
  • 326 views sinds 30-01-2008

• Kleinebehuizing.nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-01-2025

Kleinebehuizing.nl

Don't Kick My frontdoor

Topicstarter
Ik word niet goed!!!
Situatie:
Pc'tje, winXP geinstalleerd, Planet inbelnummer ingesteld, en hup internet op.
Alles doet het! ik surf van Hot naar Her, behalve Hotmail!
Ik typ mijn naam in, geef mijn wachtwoord, en vervolgens laad de volgende pagina heeeeeeeeel traag, en uiteindelijk zelfs NIET.

op de achtergrond draaide Alleen StyleXP en Norton Antivirus 2002. maar die heb ik met een systeemherstel ook al erafgeflikkerd. Ik heb de goede modemdrivers nog even opgezocht, maar niet eens geintstalleerd, immers, ik zit dit nu toch ONLINE to posten?

waarom werkt hotmail niet, terwijl het bij andere mensen wel werkt, bij mij thuis werkt, enz...
somebody? ;(

Het kan altijd beter of meer..

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Staat je https verkeer geblokkeerd?

Download my music on SoundCloud

• Kleinebehuizing.nl

Kleinebehuizing.nl

Don't Kick My frontdoor

Topicstarter
dominicbout schreef op 08 augustus 2002 @ 17:11:
Staat je https verkeer geblokkeerd?
mijn wat :?
ik heb wel alle beveiliging laag gezet, en alles op inschakelen gezet en alles toegestaan, maar still nothing....

• Kleinebehuizing.nl

Kleinebehuizing.nl

Don't Kick My frontdoor

Topicstarter
en dan nog, waarom zou dat na zomaar een installatie ineens automatisch geblokkeerd zijn?

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Al via Opera/Mozilla geprobeerd?

• Kleinebehuizing.nl

Kleinebehuizing.nl

Don't Kick My frontdoor

Topicstarter
SiHiDa schreef op 08 augustus 2002 @ 17:18:
Al via Opera/Mozilla geprobeerd?
nope (niet direct voor handen...)

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Kleinebehuizing.nl schreef op 08 augustus 2002 @ 17:21:
[...]
nope (niet direct voor handen...)
Probeer dat dan eens. Doet je Messenger het wel? Probeer het anders eens via OE.

• Kleinebehuizing.nl

Kleinebehuizing.nl

Don't Kick My frontdoor

Topicstarter
SiHiDa schreef op 08 augustus 2002 @ 17:22:
[...]
Probeer dat dan eens. Doet je Messenger het wel? Probeer het anders eens via OE.
messenger werkt wel, detecteert nieuwe mail, maar laat me ook niet in mijn Inbox komen. OE geeft direct Importproblemen ;(

• Kleinebehuizing.nl

Kleinebehuizing.nl

Don't Kick My frontdoor

Topicstarter
en weet iemand hier dan iets van?

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op donderdag 08 augustus 2002 17:28 schreef pino123 het volgende:
Klinkt misschien lullig voor je maar het zal nooit werken. Ik heb Planet al drie keer gemaild dat de fout bij hen ligt alleen willen ze het maar niet snappen. De inbel verbinding van Planet kan simpelweg niet naar Hotmail toe. Zelfs het pingen van de server IP's lukt niet (time out). Ik vermoed dat de IP's van de hotmail server geblocked staan bij Planet, of dat de IP's een redirect hebben naar een niet bestaand domain. Helaas zijn ze bij Plantet of te lui, of te incompetent om het te controleren. Als je ze mail stuurt over dit probleem krijg je standaart hetzelfde antwoord terug...Dat de hotmail servers eruit lagen maar dat ze nu wel weer werken.
Planet ADSL kan daarintegen wel naar hotmail.

--------------------------------------------------------------------------------

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:07
IK had ook zoiets met een pc van me van kabelfoon. Toen had ik ie6 geinstalleerd en het was over. Dat was dan wel op win98.

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

• Kleinebehuizing.nl

Kleinebehuizing.nl

Don't Kick My frontdoor

Topicstarter
tja, hier betreft het dus WinXP (professional) waar er toch al ie6 opzit :? najah, na vele frustraties ga ik maar opnieuw instaleren

• scaver
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-07-2025
Kleinebehuizing.nl schreef op 08 augustus 2002 @ 21:07:
tja, hier betreft het dus WinXP (professional) waar er toch al ie6 opzit :? najah, na vele frustraties ga ik maar opnieuw instaleren
Hier hetzelfde probleem met HetNet... (net niet dus!)
Weet iemand al wat het probleem is? Ligt dit probleem bij de service-providers of zit er een fout in Explorer 6, zodat je niet op hun eigen hotmail site kunt komen..

Iemand ideeen?

Verwijderd

Licht idd aan je isp superweb heeft die problemen ook check hun site ze zeiden dat elke ISP die gebrukt maakt van het KPN netwerk er problemen mee heeft. Dus ik weet niet of planet dat dat ook doet.

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:02
Jongens jongens .... het probleem is vrij eenvoudig. Het heeft niks te maken met je software of hardware. De inbelverbindingen van HetNet en Planet (= precies hetzelfde, trust me ;) ) Internet ondersteunen de geweldige 128bit beveiliging gewoonweg niet. Je zult dit echter nooit van hun te horen krijgen (athans verlopig niet ;) ) dat het daadwerkelijk aan de verbinding ligt. Ze zullen je waarschijnlijk gaan vertellen dat je de nieuwste drivers moet downloaden + IE + update van de 128bit beveiliging ......... BULL !!!! werkt namelijk niet :D :D ... Je kunt gewoon niet internetbankieren, hotmailen of andere soort gelijke 128bit beveiligingen.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• dajersey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-04-2025
Ik heb hier hetzelfde probleem, maar wat nu? moet ik nu windows xp er weer afgooien. Dit lijkt me niet? HELP!!!!!

• wouterve
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-02 16:49

wouterve

Swinger of States

Hmm, ik heb hier anders ook gewoon Planet Internet, en ik kan keurig netjes inloggen bij Hotmail. Alles gaat goed; ik kan de inbox gewoon openen. Geen enkel probleem hier dus; ik zou alleen ook geen idee hebben waar het aan zou kunnen liggen, helaas.

Verwijderd

iemand die ik kende had ongeveer zelfde probleem (win98 & ie6) ... veel gezocht alle instellingen nagekeken en uiteindelijk een update van explorer gedaan (had misschien eerst moeten gebeuren) en probleem was van de baan ...

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
Ja, een vriend van mij heeft ook Planet, zelfde probleem. MSN werkt super, dus ik lekker chatten, he nieuw emailtje. Gekeken, 1 min wachten en dan time out. Openingspagina doet het wel bij hotmail, maar dat is alles. Opera gedownload, ik dacht het ligt aan de beveiliging ofzo, zelfde verhaal. Geen hotmail inbox. En gironet doet het ook niet, kan inloggen. Maar saldo opvragen of overboeken doet het ook niet. Toch wel raar....

Verwijderd

Hierro dezelfde probleem :(

Wil er wel bij vermelden dat voorat ik XP had alles wel werkte bij Het Net. Maar ik heb in dezelfde periode dat ik omgenummerd werd naar 06-internetnummer, XP geïnstalleerd dus ik kan niet concluderen of het nu aan XP ligt of 06-nummer.

Verwijderd

Heb waarschijnlijk de oplossing gevonden het probleem zit hem in Messenger Versie 4.6 in combinatie met XP en meerdere accounts op je PC (wat dus bij mij het geval was). Windows XP en Messenger Versie 4.6 werken standaard niet goed onder een 'Limited' account, een account met beperkte rechten, omdat de aanlog procedure van Messenger en Hotmail bij Passport van Microsoft niet functioneert. Dit komt omdat Messenger 4.6 een registry value niet aanmaakt voor ‘gewone’ gebruikers.

Het is mogelijk om deze waarde zelf aan de registry toe te voegen.

Hiertoe moet men per gewone gebruiker die geen Administrative of Power User rechten heeft inloggen en een registry key toevoegen aan het register van Windows XP of Windows 2000 (want die heeft hetzelfde probleem volgens MS).

Dit gaat als volgt:

Log op het account dat het probleem heeft in.
- Ga naar Start > Run...
- Type in het vak ‘regedt32’ zonder de accenten en klik OK
- Open HKEY_CURRENT_USER
- Open Software
- Open Microsoft
- Open MessengerService (het mapje moet opengeklapt zijn)
- Kies in het menu Edit > New > Sting Value
- Geef als naam op ‘PrimaryService’ zonder de accenten en druk op de Enter toets
- Dubbelklik de zojuist aangemaakte String Value
- Geef in het dialoogvenster bij Value Data op: ‘.NET Messenger Service’ zonder de accenten
- Klik OK
- Sluit de Registry Editor
Herhaal dit voor eventueel overige ‘gewone’ gebruikers accounts.

Zie eventueel http://support.microsoft....spx?scid=kb;en-us;q325717 voor de officiële informatie van Microsoft over dit probleem.

Bij mij was het probleem hiermee opgelost :)

have fun with it :+

Verwijderd

Hier hetzelfde, kan op hotmail komen. Maar niet inloggen. IE5.0 zonder SP. Dus ik denk ga de boel updaten naar 5.5 sp2 of 5.0sp1. Eerst iesetup downloaden en dan starten. Niets aan de hand, maa als het setupprogje wil connecten met MS voor de echte update gaat hij zeuren over de proxyinstellingen en kan ik geen contact maken. Hotmal wilde hij ook eerst helemaal het opstartscherm ook niet vinden tot dat ik het ip adres aanriep.

Eerst was het ISDN bij planet. Toen heb ik adsl(KPN)aangelegd, ook via planet en toen wilde de pc niet meer. En kan ook niet updaten. Lijkt idd aan de https verbinding te liggen. Ga nog later een andere beveiligde https verbinding proberen kijken of het daaraan ligt. Zal wel hetzelfde zijn en weet ik nog niets.

Het is een PII met win98SE met de Nieuwe DUN 1.4 die je via mxstream kan downen. en IE5.00(niet5.01) En adsl ethernet via ISDN.Veder geen firewall. Igg niet enabled. Bij mij thuis(want het probleemis bij andere mensen) heb ik adsl basic ook via planet en gaat het prima. Eers win98se nu win2k via netwerk. Iemand nog verder tips?

Verwijderd

even opnieuw aandacht-schop-

Verwijderd

Laatste keer-> schop

Verwijderd

Heb eindelijk IE5.5(geen SP) erop. Geen verschil, en soms wil IE ook geen 'normale' pagina's laden. Terwijl ik wel nog steeds naar sites kan pingen. In ieder geval wil hij niet meer naar hotmail pingen of een andere https site.

Dus daar lijkt het aan te liggen. Maar als je de meldingen linksonder in je browservenster ziet dan lijkt het ook wel op een DNS error. Het lijkt wel aan de pc te liggen maar weet niet precies wat.

Heb nog wel een dubbele VPN verbinding, die zal ik er nog wel even uit gooien en dan zien we wel verder.

Verwijderd

heb in MS knowledge base gezocht en volgens hun kan het aan de verbindingen (oa TCP/IP)liggen. (Q188773). Misschien zijn de ISDN verbindingen niet goed weggehaald. Zoiets gaf vroeger met mijn analoge modem ook problemen.

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:30

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Hm.. bij m'n vriendin heb ik ook een soortgelijk probleempje ontdekt.
HetNet inbelverbinding, 56K. Alles gaat goed, inbox is meestal zelfs te zien, maar zodra er op een mailtje geklikt wordt, duurt het erg lang, en komt er een Pagina kan niet worden weergegeven ding...

Verwijderd

Lijkt toch eerder een time out dan dat hij geen https wil draaien. Heb een tijdje met de helpdesk van PI aan de lijn gehad. Had bij de TCP/IP van de externe adapter WINS uit moeten zetten en DHCP ook. Bij andere pc's geeft dat geen probleem overigens.

Ben er wel achter dat IE helemaal geen pagina's meer wil laden, ook net nadat ik het in windows setup onder software heb terug heb gezet(overigens OE helemaal weg daardoor ook fijn). Als ik via netwerk omgeving (en vermoedt ook via windows verkenner) een web adres oproep dan gaat hij inbellen en draait hij wel gewoon internet pagina's.

Vermoedt toch dat het enigszins aan de norton internet security ligt. Die had ik er gelijk opgegooid en in de dagen erna is het gerotzooi gekomen. Het vreemde alleen is dat hij niet geenabled is en dat op een of andere manier je moet inloggen als supervisor(de vraag is waar, niet gevonden) als je de boel wil inkijken of verwijderen. Dus mocht iemand voorbij komen die op dit laatste een antwoord heeft behalve een format c: graag!!

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
Zijn er meerdere mensen die het registry wijzig verhaal kunnen bevestigen. Ik zit met 2 machines bij klanten met deze zelfde problemen. Deze hebben allebei XP (met SP1) en dezelfde problemen met hotmail.

Het is een blijft een VAAG probleem.

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

Verwijderd

Is dit probleem nou echt te helpen via de registry wijziging? Want ik heb nu XP geinstalleerd en ik heb precies hetzelfde probleem. Alles doet het prima behalve hotmail en msn. Het stomme is dat ik nergens last van heb als ik via het TUE netwerk inbel, wel via het Net.

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

IS hetzelfde bij mijn papa hij gaat het inet op via HetNet©. Alles draait behalve hotmail..

Verwijderd

Maar er is dus niks tegen te doen? Wat ik dus heel vreemd vind is dat ik het niet heb als ik via mijn TUE account inbel, en wel via het Net. Het enige verschil in instellingen tussen die twee is dat Het Net geen WINS config heeft en TUE wel.

• niq
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-05 11:44

niq

Eet nooit gele sneeuw!

En als je je MTU waarde verlaagd?

(of doet dat wat anders?)

Ik wilde via een klein thuis netwerkje hotmail lezen op de client PCs. Ik kwam alleen maar tot het inlog scherm en daarna een mooie 'timed-out'. Ik weet alleen niet of jullie ook op een netwerkje zitten of dat het ook werkt met een stand-alone pc. Bij mij hielp het verlagen van de MTU waarde iig wel.

Tip:
Met DRTCP kan je je MTU eenvoudig wijzigen. Probeer eens een waarde tussen de 600 en 1400.

http://www.dslreports.com...26e10698e01e/DRTCP021.zip

[ Voor 0% gewijzigd door niq op 04-11-2002 10:08 . Reden: DRTCP link erbij geplakt ]

Verwijderd

Nee hoor, ik heb het probleem al als ik gewoon inbel vanaf een stand alone pc (Heb geen netwerk). Het schijnt een bekend probleem te zijn maar ik lees er bij microsoft niks over (behalve in de newsgroepen: alleen maar mensen met klachten maar nergens een antwoord).

• Frostie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-04 16:38
Dit is inderdaad een bekend probleem. Enige wat je kan doen is bij hotmail een betaald account nemen! Dan werkt het nl. ineens allemaal wel.....Het is volgens mij een verkooptruc van Microsoft....

--- Dit was zo bij een vriend van me dus onder voorbehoud enzo ---

Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-05 13:47

NightBird

DPC-Crew Coding
Frostie schreef op 04 november 2002 @ 12:13:
Dit is inderdaad een bekend probleem. Enige wat je kan doen is bij hotmail een betaald account nemen! Dan werkt het nl. ineens allemaal wel.....Het is volgens mij een verkooptruc van Microsoft....

--- Dit was zo bij een vriend van me dus onder voorbehoud enzo ---
Nee hoor .. zie hierboven:
Alles doet het prima behalve hotmail en msn. Het stomme is dat ik nergens last van heb als ik via het TUE netwerk inbel, wel via het Net.
Het is gewoon expres door planet internet group gedaan, om te voorkomen dat mensen teveel chatten. Net zoals ze ook je mail scannen of je niet te veel vieze dingen mailt. Soort BigBrother inderdaad, maar dat is al jaren bekend.

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Verwijderd

NightBird schreef op 04 november 2002 @ 12:16:
Het is gewoon expres door planet internet group gedaan, om te voorkomen dat mensen teveel chatten. Net zoals ze ook je mail scannen of je niet te veel vieze dingen mailt. Soort BigBrother inderdaad, maar dat is al jaren bekend.
Meen je dat nou echt? Ze laten hun gebruikers gewoon geen hotmail gebruiken???

Nou dan doek ik het Net maar op en gebruik ik gewoon mijn TUE account totdat ik ADSL heb eind dit jaar. Moet ik wel die internetkosten weer zien te scheiden van de belkosten.

Verwijderd

Heeft iemand al een klacht ingediend bij de NLIP? want dit pik ik dus echt niet...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 12:20:
Heeft iemand al een klacht ingediend bij de NLIP? want dit pik ik dus echt niet...
Jij gebruikt ook Het Net of Planet Internet?

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 21:50:
Is dit probleem nou echt te helpen via de registry wijziging? Want ik heb nu XP geinstalleerd en ik heb precies hetzelfde probleem. Alles doet het prima behalve hotmail en msn. Het stomme is dat ik nergens last van heb als ik via het TUE netwerk inbel, wel via het Net.
Prachtig! het lijkt wel alsof ik dit bericht heb getypt. Heb nu bij alle vrienden en kennisen mijn TU/e inbel account ingesteld zodat ze als ze willen hotmailen daarop inbellen. Al deze klanten (kennissen) bellen zelf in op Planet of HetNet.. de problemen lijken zich met name daar voor te doen. :?

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

• Reptile209
  • Laatst online: 00:44

Reptile209

- gers -

intert0y schreef op 04 november 2002 @ 12:34:
[...]
Al deze klanten (kennissen) bellen zelf in op Planet of HetNet.. de problemen lijken zich met name daar voor te doen. :?
Is inderdaad een bekend probleem met de Planet Media Group (= Planet en HetNet). Het was er ook met ABN-Amro telebankieren, maar dat is al opgelost. Wat Hotmail betreft "wordt er gewerkt aan een oplossing". Wat je kan proberen (helpt soms) is het uitschakelen van de proxyserver en het op standaard (=normaal, niet aangepast) zetten van je beveiligingsnivo. Onder Win95/98 kan je de DUN 1.4 upgrade proberen. Maar deze oplossingen werken niet altijd.
Ik ben ook wel erg geinteresseerd in die reg-oplossing: werkt die echt??

Zo scherp als een voetbal!

Verwijderd

Ik heb het ook gehad, wanneer ik inlogde bleef hij op een witte pagina hangen, en ik weet wat het is. Hotmail en .NET checken de datum etc op jouw pc!! als de datum niet gelijk staat laadt de pagina niet!!! Zet de datum en tijd goed en anders ligt het prob ergens anders

• Reptile209

Reptile209

- gers -

Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 13:03:
Ik heb het ook gehad, wanneer ik inlogde bleef hij op een witte pagina hangen, en ik weet wat het is. Hotmail en .NET checken de datum etc op jouw pc!! als de datum niet gelijk staat laadt de pagina niet!!! Zet de datum en tijd goed en anders ligt het prob ergens anders
Nee hoor: net geprobeerd door mijn datum op 1 oktober en de tijd op 6 uur in de am te zetten ('t is nu 13.10), maar hotmail opent zeer soepel.

Verwijderd

hmm, ik had het in iig met .NEt op de zone, microsoft's gamezone.Bij mij hielp de datum goedzetten dusdanig wel.

• Reptile209

Reptile209

- gers -

Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 13:17:
hmm, ik had het in iig met .NEt op de zone, microsoft's gamezone.Bij mij hielp de datum goedzetten dusdanig wel.
Nou moet ik nog wel bekennen dat ik @Home gebruik... :+

Verwijderd

Reptile209 schreef op 04 november 2002 @ 15:27:
[...]

Nou moet ik nog wel bekennen dat ik @Home gebruik... :+
Als ik dat hier kon krijgen had ik het al lang gehad. Maar nee, Nederweert moet zonodig als enige Limburgse gemeente bij het UPC gebied van Eindhoven ingedeeld worden. Het lite abo van @home (29.95) was precies goed geweest. :'(

Verwijderd

-mainframe- kwam op www.fokforum.nl met een oplossing die
voor mij het probleem oplost:

"nice: probeer het is via een proxy
in Internet Explorer (NL VERSIE)

ga naar [Extra] [Internet Opties] tabblad [Verbindingen]
dan op dit tabblad het onderst knopje LAN instellingen, of
netwerk instellingen
(heb zelf eng, moet het dus ook maar uit me hoofd doen..)

en vervolgens op dit scherm, alles uitvinken behalve proxy
gebruiken
3 keuzevakje > en daar dan
212.62.87.8 invullen ... >> bij poort 8080 invoeren

en om deze instellingen ongedaan te maken, simpelweg het
vinkje bij proxy server gebruiken weg halen.

(VERGEET NIET JE OUDE INSTELLINGEN!!!)
BTW: ik denk dat ie het zonder proxy nu wel doet >>>"

• mrbombastic
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-02-2025
Ik heb precies hetzelfde probleem gehad. Maar nu werkt Hotmail weer. Waarschijnlijk heeft Het Net naar de klachten geluisterd en er iets aan gedaan.

Before me there was many, after me there will be none. I'm the one!

• Koelkasten
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-04 23:13

Koelkasten

har har koelkast op je knar

hier werkt het nog steeds niet planet abbo

Sommige mensen....

Verwijderd

Java virtual machine error tm? (dat was het bij mij in ieder geval) 8)7

Of eigenschappen voor internetbeveiliging (icoon rechtsonder in ie) 8)

Verwijderd

inmiddels werkt het bij mij weer wel, met een planet abbo adsl advanced. op de heldesk van planet kunnen ze het niet bevestigen dat het is opgelost, maar bij mij werkte het eerst niet en nu plotseling weer wel

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:43

JB

Cédric roelt!

Ik had dat probleem met het bezoeken van Hotmail ook bij Windows XP terwijl ik er eerst bij Windows 98se nooit last van had. Maar ineens werkte het wel, nix veranderd ofzo. En nu werkt het nog steeds. En een paar kameraden van mij hadden dat probleem dus ook en nu ook nie meer. Kei wazig

Mijn boefje is liev!

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
denk dat het aan de dnssen lag, als iemand nog het probleem heeft, probeer 62.216.31.55 als dns eens bijvoorbeeld... :)

[ Voor 24% gewijzigd door veldmuis op 11-12-2002 18:50 ]

• ElCondor
  • Laatst online: 16-05 12:51

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Toch maar eens een schopje. Heb een netje en zit via WinRoute op het internet. Heb een PI abbo ADSL-Advanced. En ik kom vanachter mijn netje niet op Hotmail. Ik heb géén firewall aanstaan en verder geen beveiligingen of restricties op de systemen waarop ik werk. De gateway is een NT4 bak met Routersoftware en de Werkstation is een XP laptop. Ik heb al verscheidene Threads doorgewerkt, maar heb nog geen oplossing gevonden. Weet iemand of dit nog steeds speelt onder PI abbo's?
Ik wil dit toch ecth wel eens werkend krijgen. Ik kan niet geloven dat er zo wienig mensen zijn die hierover klagen, als het een fout is bij PI en ze weten van het bestaan af...

Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)

Verwijderd

Hier een WinXP Home bak. Zonnet ADSL, geen firewall en alle hier genoemde dingen geprobeerd. Helaas nog steeds geen MSM en Hotmail.com inloggen. Als ik hotmail.com PING krijg ik een mooie timeout.

Ergens anders een WinXP home bak met Planet Confort ADSL hetzelfde probleem maar daar ik wel op MSM. Allemaal erg vaag.

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Oud topic kicken is beetje ongwenst. Werkt het met andere browsers als firebird ook niet?

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-05 00:14

Korakal

Up up up!

Dit soort kicks worden niet echt op prijs gesteld; probeer eerst eens zelf voor een oplossing te zorgen (door bijvoorbeeld dit topic door te nemen) en als het dan niet lukt dan kun je een nieuw topic openen met daarin duidelijk vermeld wat je hebt geprobeerd, waar je hebt gezocht, enzovoort...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.