3dmark2001 SE stopt ineens onder bench. en gaat naar windows

Pagina: 1
Acties:

• RAZORDUDE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Topicstarter
Ik heb net een nieuwe processor in mijn kast zitten en ik wou ff zien hoeveel meer punten ik zou hebben met mijn nieuwe processor en ik begon met de benchmark en toen stopte hij (ging terug naar windows) ineens .

Waardoor zou dat kunnen komen?

mijn systeem:

- win2k
- AMD athlon XP 1800+ (daarvoor athlon 900mhz)
- ASUS a7v133
- 512mb sdram

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

Verwijderd

RAZORDUDE schreef op 08 augustus 2002 @ 17:09:
Ik heb net een nieuwe processor in mijn kast zitten en ik wou ff zien hoeveel meer punten ik zou hebben met mijn nieuwe processor en ik begon met de benchmark en toen stopte hij (ging terug naar windows) ineens .

Waardoor zou dat kunnen komen?

mijn systeem:

- win2k
- AMD athlon XP 1800+ (daarvoor athlon 900mhz)
- ASUS a7v133
- 512mb sdram
Hoe warm wordt je proc? Lijkt op een hitte probleem :P Mij in t verleden niet onbekend ;)

• 2020Media
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-08 11:45
lol dit heb ik ook als ik mijn ram overklok staat nu op 136Mhz en op 140Mhz trekt hij het gewoon niet meer dit is heel irritant want de benchmark slaat zomaar af en gaat terug naar windows en s.o.f 2 geeft na een tijdje ook een foutmelding terwijl g.t.a 3 het na 6 uur spelen nog steeds goed doet hitteprobleem lijkt het mij dus niet
ik weet niet of jij je ram hebt overgeklokt maar bij mij ligt het er gewoon aan mn ram deze trekt het gewoon niet :r

May Lyssa aid you

Verwijderd

Ok, laat ik t zo zeggen: bij mij was t dat wel :P

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
hitte probleem. maar kan eventueel ook aan via drivers liggen. ik gebruik altijd 4.38 die zijn goed.

• RAZORDUDE

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Topicstarter
ik heb net Quake 3 gespeeld en toen ik het spel af sloot wat de CPU 58 graden, ik gebruik het programma ASUS probe.

• tisloafp
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-07 16:45
Het kan ook zijn dat je voeding niet genoeg vermogen kan leveren. Wat voor voeding heb je en wat hangt er nog meer allemaal aan

• RAZORDUDE

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Topicstarter
300 wat voeding...en wat hangt er nog meer aan.....??

Pagina: 1