Toon posts:

PC133 CAS2 geheugen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben van plan 2x 128Mb 133Mhz cas2 geheugen aan te schaffen (222 timings dus). Bij www.crucial.com ben je daar zo'n f880-f900 voor kwijt. Best wel prijzig, maar ik heb nog nergens lagere prijzen gezien.

Iemand dus enige idee waar ik cas2 reepjes kan aanschaffen voor zo'n 300-400 gulden/stuk?

• soepkip
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-06 09:59

soepkip

Kratjes kunnen nu ook voorin

www.mushkin.com

de high performance rev 2 is de beste,vraag bij comments of ze free sample op de verpakking willen zetten, kan de douane geen btw vragen

Beste film ooit

Verwijderd

Hey soepkippie!
Tnx voor de URL, dit is echt stukken minder!

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

Soepkip,<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>vraag bij comments of ze free sample op de verpakking willen zetten, kan de douane geen btw vragen[/quote]doen ze dat dan?

Join TeamBVD!

Verwijderd

Hm denk ut niet :+

Verwijderd

De OC shop in nederland heeft ze ook, weet niet of het scheelt maar dan hebbie het wel sneller...

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 17 oktober 2000 14:43 schreef soepkip het volgende:
www.mushkin.com[/quote]Met verzendkosten ben ik daar F1011,35 voor 2x 128Mb kwijt. Dat valt niet echt onder "goedkoper" denk ik. :)

• Concrete
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-11-2015

Concrete

Just press the button...

Eeehm.... als je bij Mushkin op de site bestelt wordt het door FedEx verzonden met 'overnight priority'. Je hebt het serieus binnen 4x24 uur in huis. Dat heb ik van een webwinkel in Nederland zelfs nog nooit meegemaakt. De bezorging is dus klasse (mag je ook wel verwachten voor $36), maar de acceptgiro die je daarna van de douane ontvangt..... :(

Beton is koel. Een Alpha is koeler.

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:13

Opa

Nu Multifocaal!

...behalve als het "Backordered" is. Check de site.

tsjek dis aut:
Kingmax 150 MHz! voor $144.
Scheelt toch weer 33 Dollar PER Module.
En daar de tax van.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

• phaedrus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-08 20:29
Volgens mij vindt je ze niet goedkoper in nederland, maar als je bij crucial wil bestellen moet je dat wel doen via de engelse site (wist je vast al), minder verzendkosten, geen gedoe met de douna.

• Opa

Opa

Nu Multifocaal!

ff kijken: (127$x2 + 15,45$) x 2,56 x 1,175 = f. 810,50 voor twee reepjes met 2nd day air EN belasting. (Ook BTW over het vervoer meegerekend)
Nog goedkoper op dezelfde site, ook CAS2:
($94x2 + $15,45) x 2,56 x 1,175 = f 611,98.

Das dus 2 stuks 128 MB 133 MHz CAS2 van Kingmax.
Kingmax store.
..en weer verlaat een tevreden klant het pand.

Verwijderd

Topicstarter
Thx victorvo! De shippingcosts zijn alleen $45 naar NL. Dus wordt het zo'n f710,- (incl BTW).
Nou ja, het blijft goedkoop, dus ik heb er maar 2 besteld.

Verwijderd

http://192.216.185.10/mwave/DeptMR.hmx?UID=&CID=&Back=

150mhz kingmax voor 117$, scheelt weer iets. :)

Verwijderd

Ik wilde zelf dit geheugen ook aanschaffen, als ik mijn thunderbird 950 binnen heb. Alleen als het ook op mijn p3-500 nu werkt (msi-ms6163va) dan wil ik het nu ook wel meteen aanschaffen, en dan als ik mijn andere proc+mobo binnen heb gewoon omwisselen.

Ik weet niet waar je woont (ik in TIlburg) maar dan zouden we samen kunnen bestellen en de verzendkosten splitten.

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 17 oktober 2000 17:20 schreef funksngrooves het volgende:
http://192.216.185.10/mwave/DeptMR.hmx?UID=&CID=&Back=

150mhz kingmax voor 117$, scheelt weer iets. :)[/quote]Uit de FAQ op die site:
Unfortunately, at this time we do not accept international orders. We do require a US billing and shipping address

Peanut butter dus.

Verwijderd

Sorry, ik had de faq niet gelezen.

Verwijderd

Victervo > op de yahoo shop site met kingmax 150mhz, hoeveel porto betaal je daar, ik kan het nergens vinden en jij schijnt er nogal bedreven in te zijn ;)

Alvast bedankt

Verwijderd

Topicstarter
funk: gooi gewoon wat in je "winkelwagen", dan zie je vanzelf wat erbij komt aan verzendkosten. De verzendkosten zijn overigens $45. Volgens de e-mail die ik kreeg wordt het verzonden via UPS Next Day Air Early AM.

Verwijderd

Das niet misselijk $45. :( Ik probeer wel wat mensen te zoeken die nog geheugen nodig hebben.

Verwijderd

Mocht 1 van jullie gaan bestellen dan wil ik best heel graag meedoen. Ik zit er namelijk ook over te denken om 1 of 2 X 128Mb te bestellen. Ik hoor het wel via deze thread, of mail me op lordbas@yahoo.com.

• Opa

Opa

Nu Multifocaal!

Ik kan op die site geen shipping prijzen naar Eu vinden dus ik ga ff af op wat Sircuit zegt. Ik vind UPS Next day AM dus wel enigszins overdreven. Word je de dag na je bestelling uit je bed gebeld door zo een "Man in Brown". Je moet ff mailen naar die gasten en vraagt naar US Airmail (ong. 15 dollar bij Coolerguys). Scheelt een slok op een borrel.

Sircuit: Wanneer heb jij je bestelling ontvangen en hoe loopt het nu?

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-08 20:11

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

En hoe gaat het dan met de bestellingen?, waar wordt het geheugen afgeleverd?

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Pagina: 1