Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

moddermotivatie

Pagina: 1
Acties:

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik heb de drie onderste draden uit de modQ gemod (waarvan 1 met 18 ongemodde).
Wie volgt? (OK, zo'n MxStream draad mag je overslaan.) Het maakt niet uit als je juist draden pakt waarin weinig ongemod is.
Wie mod de meeste draden weg?

Verder is iedereen blijkbaar wel aardig tevreden, want het is zo stil hier. (daarom post ik dit ook, verder niets te melden)

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
En nog een gedaan.
Jullie moeten opschieten of je haalt me niet meer in.

(Lezer denkt: Laat die irrelevant maar lullen, ik heb geen zin.)
---------
en nog 1 met 1 ongemodde post.
---------
en nog een makkelijke: de HDspace poll. Vrijwel alles gewoon naar 1.

Ik ben lekker bezig. Het kost wat punten, maar die heb ik toch nog zat.
---------
en nog 4 kleine.

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
* irrelevant vertrouwt er dan maar op dat jullie je met de kwaliteit bezighouden
(foute moderaties verbeteren)

Verwijderd

eenzaam irrelevant dat je maar op jezelf gaat replyen? ;)

als je toch aan het modden bent ;) kijk hier eens naar. Staat nu op 2 grappig.. Pfff.. gewoon alle smiley's in een post gooien is grappig (BTW die -1: overbodig is van mij).

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>eenzaam irrelevant dat je maar op jezelf gaat replyen?[/quote]Idd.
Er stond de hele dag niets nieuws op het forum.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:12

GaMeOvEr

Is een hork.

* GaMeOvEr was gisteren voor de verandering eens druk bezig met het werk... :P

Aannames zijn fataal.

• arjenk|IA
  • Laatst online: 04-12-2011
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Verder is iedereen blijkbaar wel aardig tevreden, want het is zo stil hier. (daarom post ik dit ook, verder niets te melden)[/quote]Alles is al gezegd :Z<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>als je toch aan het modden bent kijk hier eens naar. Staat nu op 2 grappig.. Pfff.. gewoon alle smiley's in een post gooien is grappig (BTW die -1: overbodig is van mij).[/quote]Hier is de modderende tweaker dus flink verdeeld over. Kijk nog maar eens.

Verwijderd

idd :)<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Beoordelingen: +1, +1: Grappig, 0: Grappig, -1: Overbodig, +1: Grappig, -0.80: Troll, -0.67: Overbodig, -0.57: Overbodig, +0.50: Grappig, +0.44: Grappig, -0.40: Overbodig, -0.36: Troll, +0.33: Grappig, -0.31: Troll, -0.29: Troll, +0.27: Grappig, 0: Gemodereerd, Totaal: 0.14 / 17x[/quote]

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-11 08:23

Floor-is

5.2

Het is nu zelfs:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Beoordelingen: +1, +1: Grappig, 0: Grappig, -1: Overbodig, +1: Grappig, -0.80: Troll, -0.67: Overbodig, -0.57: Overbodig, +0.50: Grappig, +0.44: Grappig, -0.40: Overbodig, -0.36: Troll, +0.33: Grappig, -0.31: Troll, -0.29: Troll, +0.27: Grappig, 0: Gemodereerd, +0.19: Grappig, Totaal: 0.33 / 18x[/quote]Ik kan niet modden, het bericht is te oud of ik heb zelf in de thread al een reactie staan ofzo... Maar djeez 18x gemod, lijkt me genoeg. Jammer alleen dat het verschilt van grappig tot troll. Lijkt mij dat overbodig/overgewaardeerd hier prima op zijn plaats zou zijn.

Bericht hierboven

• arjenk|IA
  • Laatst online: 04-12-2011
Positief blijven! Er staat in ieder geval geen +1 Inzichtvol tussen.
Pagina: 1