[ Voor 0% gewijzigd door dominic op 08-08-2002 16:42 . Reden: typo ]
Het plaatje bedoel ik..
^^^^
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
LOL masterlijke opmerking voor mensen die een xbox hebbenVerwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 16:48:
Pfff,laat ze eerst maar es ingame shots vrijgeven..hier hebben we natuurlijk niks aan.
Nou ja heb 2 consoles en w8 al tijdje op weer eens een echt goede game.
Maar dee ga ik zeker halen, HALO vond ik ook erg goed.
(ik vind tot nu toe maar 4 goede games voor Xbox maar wie ben ik
Overigens zien die plaatjes er behoorlijk 'touched-up' uit hoor, sowieso AA die je op je Xbox niet zal hebben. Niet naar de wallpapers kijken D³

Die plaatjes van Xboxworld zijn gewoon in-game
Jammer dat het nog zo lang duurt
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
jij bent AlbinoraptorAlbinoraptor schreef op 08 augustus 2002 @ 21:14:
[...]
LOL masterlijke opmerking voor mensen die een xbox hebben
Nou ja heb 2 consoles en w8 al tijdje op weer eens een echt goede game.
Maar dee ga ik zeker halen, HALO vond ik ook erg goed.
(ik vind tot nu toe maar 4 goede games voor Xbox maar wie ben ik)
Nee, maar welke games vind je vet, want ik heb ook een doos (gekocht voornamelijk voor Halo en use em ook als DVD-player, die kwaliteit is bes wel ok!)
en ik vraag me af wat ik nu zal kopen
Maar kdacht, MS gaat er vet veel geld in stoppen dus er moeten wel goede games uitkomen
DOA3 lijkt me wel grappig, voor met zn 2en
maar welke zijn vet?
Maar Halo2 ziet er gruwlijk uit, maar dit kan toch neit ingame zijn???
maar ik bedoel, Halo zat al aan de grens van de capabiliteiten van de XDoos, dus dit kanie toch nooit aan.
Afentoe irriteerde ik me er wel aan, als je zo'n gastje met shield naderde, schoot en neersloeg, dattet aantal fps wat te weinig werd.
Was gelukkig maar weinig, maar met Co-op was t wel vervelend afentoe
maar welke dingen zijn verder vet ?
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
dat zijn er drie
maar Ut2k3 is ook vet, ja, maar voor singleplayer is Halo wel even wat vetter, hoor
als je dat bedoelt
Nee, dan Unreal2
Unreal2 vs Halo2 vs Breed
zoiets
die dingen lijken op elkaar een bit en zien er allen gruwlijk uit
en hebben als t goed is een verhaal allemaal, dat ergens op slaat.
en spelen koel.
pff, kromste nederlands ever
maar tzijn gewoon kreten ipv zinnen zegmaar
Alone at last
Just nostalgia and I
helaas ja, want t is leuker als je kan kiezen.
Alone at last
Just nostalgia and I
Enigste welke ik leuk vind (tot nu toe) Rally Sport Championship, HALO, en Munch Odysee.Okyah schreef op 08 augustus 2002 @ 21:35:
[...]
jij bent Albinoraptor
Nee, maar welke games vind je vet, want ik heb ook een doos .
Maar komen nog wel wat dingen uit wat ik leuk vind.
Maar omdat ik ook PS2 heb zijn er in sommige genre's de spellen beter op PS2 dan op Xbox, zie project Gotham, zijn beter spellen voor PS2 uit. (MENING dus hoef hier geen flamerige reacties op dank je
HE!!!Albinoraptor schreef op 08 augustus 2002 @ 21:55:
[...]
Enigste welke ik leuk vind (tot nu toe) Rally Sport Championship, HALO, en Munch Odysee.
Maar komen nog wel wat dingen uit wat ik leuk vind.
Maar omdat ik ook PS2 heb zijn er in sommige genre's de spellen beter op PS2 dan op Xbox, zie project Gotham, zijn beter spellen voor PS2 uit. (MENING dus hoef hier geen flamerige reacties op dank je)
maar dat zijn 3 games en je zei dat je vier vette wist
ja, kheb ook nog een GBA
why maken ze neit een soort Fallout achtige dingen hierop? maar dan lufia-achtiger.
maar ik ga ook nog wel een Kubus kopen, voor mario, zelda en pikmin (die s zzoooo droog
Alone at last
Just nostalgia and I
Rillingen lopen over m'n rug.
"It's so f**king beautiful"
Ik kan echt niet wachten om weer met z'n tweetjes tegelijk (een van de beste aspecten van Halo) door die schitterende wereld te lopen.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik weet niet wat voor pc jij hebtVerwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 22:26:
De Xbox is gewoon veel mooier dan de PC, face it.
Ik vind mijn zwarte pc toch echt mooier hoorDe Xbox is gewoon veel mooier dan de PC.
En voor zoveelste keer is niet te vergelijken, en ook voor 250e keer belanrijkste is GAMEPLAY.
Verwijderd
Tja das waar maar we kunnen het moeilijk hebben over de geweldige gameplay van deze screens!Albinoraptor schreef op 08 augustus 2002 @ 22:49:
[...]
Ik vind mijn zwarte pc toch echt mooier hoor![]()
En voor zoveelste keer is niet te vergelijken, en ook voor 250e keer belanrijkste is GAMEPLAY.
Ja maar HALO is al goed dus HALO2 zal ook wel goed worden en dan zijn mooie graphics mooi meegenomen. Maar als je 5 min hebt gespeeld let je toch niet meer op graphics, althans ik niet.Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 22:56:
[...]
Tja das waar maar we kunnen het moeilijk hebben over de geweldige gameplay van deze screens!
Heb ook mario sunshine gespeeld, ziet er niet echt goed uit, maar toen ik 10 min had gespeeld was ik verkocht, super gameplay, en dus plezier
En Doom3 zal er prachtig uitgaan zien, maar heb zo mijn twijfels over de gameplay, kleine gangen en alleen stupid zombies. Nou daar lig ik niet wakker van
Verwijderd
Dat is nou precies waar de nadruk van de DOOM games op ligt.Daarom zijn ze zo populair,maar je bent nog een eiegnschap vergeten;Scary as HellAlbinoraptor schreef op 08 augustus 2002 @ 22:58:
[...]
En Doom3 zal er prachtig uitgaan zien, maar heb zo mijn twijfels over de gameplay, kleine gangen en alleen stupid zombies. Nou daar lig ik niet wakker van
Verwijderd
Ik weet niet of je na 5 min dan stront in je ogen hebt maar als een spel er lelijk uit zien en de gameplay is goed dan denk ik daar na 5 min nog steeds zo overAlbinoraptor schreef op 08 augustus 2002 @ 22:58:
[...]
Ja maar HALO is al goed dus HALO2 zal ook wel goed worden en dan zijn mooie graphics mooi meegenomen. Maar als je 5 min hebt gespeeld let je toch niet meer op graphics, althans ik niet.
Heb ook mario sunshine gespeeld, ziet er niet echt goed uit, maar toen ik 10 min had gespeeld was ik verkocht, super gameplay, en dus plezier

Mij best waarom daarom zeg ik ook BORING, weet je wat eng was, 7th guest en 11th hour en Phantamagoria. En eerste resident evil was ook nog leuk, rest van dat soort spellen vind ik maar saai en te voorspel daar.Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 23:03:
[...]
Dat is nou precies waar de nadruk van de DOOM games op ligt.Daarom zijn ze zo populair,maar je bent nog een eiegnschap vergeten;Scary as Hell
Probeer het wel maar denk dat het snel van HDD is, hou meer meer van realisme.
Tja idd zijn eigen tikVerwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 23:03:
[...]
Ik weet niet of je na 5 min dan stront in je ogen hebt maar als een spel er lelijk uit zien en de gameplay is goed dan denk ik daar na 5 min nog steeds zo over

Verwijderd
ziet er mooi uit maar wil eerst zien hoe het echt speelt , screenshots zeggen meestal niet zoveelVerwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 16:42:
Sweet!!!!
check die Master Chief en zijn high res weapon![]()
afbeelding
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*SLURP!*![]()
![]()
Xbox Live here i come!
Verwijderd
Je hebt misschien gelijk, alleen gameplay staat op 1 bij mij en graphics op 2 en dat vergeet ik toch niet zomaar bij het spelen[Tja idd zijn eigen tik, maar nee na een een tijdje valt het me niet meer op
maja laten we maar niet weer graphics/gameplay discussie houden
This space is occupied
Ons eerst lekker maken, en dan helemaal niet op de PC uitkomen
Pffff...ik hoor het wel of ie eens op de PC uitkomt

[ Voor 0% gewijzigd door M@NIC op 10-08-2002 02:07 . Reden: typo ]
Is het 'Halo 2, screenshots'
of 'Halo, 2 screenshots'?
Dat krijg je als je geen leestekens gebruikt
Tis 'Halo, 2 screenshots'PromWarMachine schreef op 10 augustus 2002 @ 02:13:
ff een rare vraag he?
Is het 'Halo 2, screenshots'
of 'Halo, 2 screenshots'?
Dat krijg je als je geen leestekens gebruikt
Halo 1 heeft nog maar 2 screenshots
Maar als ik je goed begrijp is het 'Halo 2, screenshots'
het oorspronkelijke plan van Bungie was om er echt een multiplayer game van te maken zoals Tribes 2... ik hoor iedereen maar blaten dat het zo geweldig is dat je met z'n 2en kan spelen, eigenlijk had dit dus een 64 player internet arena moeten zijn, maargoed wat niet is kan nog komen hopelijkCompubiter schreef op 08 augustus 2002 @ 22:06:
Ik kan echt niet wachten om weer met z'n tweetjes tegelijk (een van de beste aspecten van Halo) door die schitterende wereld te lopen.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
http://ik.spam.maar.al.te.graag
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2004 11:42 ]
Verwijderd
Maar dan wel weer zwaar nultiplayer actie met HALO2 op het net!
Dit topic is gesloten.