ik heb hier een plexiglasplaat en die wil ik op de randen van mijn kast bevestigen dus zoek ik tape dat magnetisch is... is dat te krijgen en waar ?
tnx
tnx
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Default blanke hetero
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
is het niet slim om een schuifsysteem te maken?? Zo kan je je plexiglas-plaat erin en eruit schijven...(misschien met je de randen dan beschermen om beschadegingen tegen de gaan)_MaLa_ schreef op 08 augustus 2002 @ 16:37:
ik heb hier een plexiglasplaat en die wil ik op de randen van mijn kast bevestigen dus zoek ik tape dat magnetisch is... is dat te krijgen en waar ?
tnx
Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)
Anoniem: 54248
[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 54248 op 08-08-2002 19:46 . Reden: nog een oplossing ]
Anoniem: 54248
Magneet tape werkt anders perfect hoor...eth0 schreef op 08 augustus 2002 @ 19:45:
Je hebt ook klitterband tape is veel sterker als magneet tape.
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
wat is dat spul van bruynzeel ? magneet strip ?Anoniem: 54248 schreef op 08 augustus 2002 @ 19:41:
Ja van bruynzeel kun je kopen bij praxis vind je meestal direct langs de acrylglas anders moet je er maar even naar vragen.
Kost geloof ik 8 euro of zo
Je kunt acrylglas ook vast lijmen aan je kast dat heb ik namelijk gedaan met Bison transparant kit (glasheldere contactlijm) dit werkt ook goed. en heb je ook geen grote naad tussen je kast en raam. Ook te koop bij praxis
Magneetstrip je, anders zou je douchecabinedeur weer open gaan. Kan het wel voor je navragen als je wilt. Ik werk bij de Gamma. Zend ik het wel naar je op.
Anoniem: 55479
lijkt mij van niet hedr.lowtune schreef op 11 augustus 2002 @ 13:33:
magneettape <-----> HDD, gaat dat wel goed samen?
Je kan gerust een agneet bij een harde schijf houden. Ik weet niet of je al eens een harde schijf open gedraaid hebt, maar daar zit dus een veel sterkere magneet in dan dat hoor. En dit zit vlak naast de platters.Anoniem: 55479 schreef op 11 augustus 2002 @ 13:46:
[...]
lijkt mij van niet he
ze doen niet voor niets alle grotere magnetische velden in een pc afschermen
zelfs verschillende fans (weet niet of ze dat allemaal zijn) zijn magnetisch afgeschermd
zullen ze echt niet voor de lol gedaan hebben he
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Anoniem: 62017
Tis nu Corperate Express gewordenequinoxe schreef op 08 augustus 2002 @ 16:41:
Aspa: kantoor artikelen.
Kan je misschien bij de kantoor-handel ook wel krijgen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq