Toon posts:

welk mobo bij een AMD Duron 1200

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een AMD duron 1200 kopen voor upgrade van me pc,
maar ik wil een mobo waar die op kan een sd-ram op zit?
wie o wie kan mij helpen????

alvast bedankt

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:43
ECS K7S5A

Verwijderd

Topicstarter
das zon goedkoop bordje da wil ik nie.
ik wil een soltek ofzo

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

ECS K7S6A :P

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 16:37:
ik wil een soltek ofzo
Soltek is dat niet ook zo'n el cheopa ding :X

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• Hempje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-05-2021
? goedkoop ? is toch net fijn, duur hoeft niet altijd goed te zijn, net als goedkoop niet altijd slecht hoeft te zijn...:) En op dat SiS-plankje kun je ook nog later ddr-reepjes op knallen, keus snel gemaakt lijkt me....

RaZoRbLaDe over hempje: "I know how you are, straigt-to-the-point-without-zeiver, no-bullshitting-me-otherwise-my-ass".

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:09
MSI 745 Ultra ;)

=edit=
sorry die doet geen SDRAM.... :( :P

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Fanatic_FS
ik wil een soltek ofzo
als je al weet dat je een soltek wil kun je ook gewoon ff op hun site kijken en zoeken welk mobo sdram eet

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Enige bordje dat ik ken waar sd-ram op kan en ddr is de ecs k7s5a ... !! je kan ze natuurlijk niet allebei tegelijk gebruiken :)

Verwijderd

En wat is daarvan het voordeel? Nee, de K7S5A met Lan loopt lekker. Is het perfecte "Ik wacht nog ff af wat de KT400 of nForce2 gaan doen" mobo. Want aan 66Euro kun je geen buil vallen, itt een mobo van 110Euro.

Als je dan onderdelen gaat upgraden nadat je dan al een nieuw mobo hebt gehaald, wordt het een leuk servertje waar naartoe je de oude componenten transplanteert. :)

Trouwens, ben je niet tevreden over je eigen mobo? (Zag je specs)

Verwijderd

anders iets van een MSI Turbo 2 oid..

zoek gewoon diverse pc-shops af op het internet..er zijn er genoeg

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:15
ik wil een soltek ofzo
tis 1 van de beste mobo's die er is. maar als je al zogoed weet welke je wil waarom ga je dat dan hier vragen?

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:26
Steeefeind, ga jij eens alle sites bijlangs van moederbordfabrikanten en zoek daar naar een antwoord.

Op de site van ASUS bijvoorbeeld vind je genoeg informatie over de moederborden (welk geheugen, tot welke processor, etc.).

Ik neem aan dat de andere moederbordfabrikanten ook zulke sites hebben.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 16:45:
[...]

En wat is daarvan het voordeel? Nee, de K7S5A met Lan loopt lekker. Is het perfecte "Ik wacht nog ff af wat de KT400 of nForce2 gaan doen" mobo. Want aan 66Euro kun je geen buil vallen, itt een mobo van 110Euro.

Als je dan onderdelen gaat upgraden nadat je dan al een nieuw mobo hebt gehaald, wordt het een leuk servertje waar naartoe je de oude componenten transplanteert. :)
BULL-shiet !!

De k7s5aL loopt super hier !! (rev 3.1)
Nog geen enkele keer hardwarematig vastgelopen in 3 maanden!!
En het lan is ook super, ik haal hier constante snelheden van 12,2 MB/s !!

Perfect bordje gewoon ,nix totaal geen last van incompatibiliteit ,alles werkt gelijk perfect itt via chipsets ,waar je eerst via 4in1 drivers moet instaleren voordat het top werkt ! (ja ik heb ook een kt133a bordje gehad).

We hebben hier 2 ecs k7s5al's staan en 1 k7s6a ,en ze werken allemaal perfect en probleemloos !

• Gallus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:13

Gallus

Cheesy

ik wil een soltek ofzo
Ok, en vertel dan nu maar eens wat er allemaal mis is met een K7S5A. Alleen omdat hij goedkoop is durf je het niet aan?

Neem dan ook geen Duron, want dat is ook zo'n "El Cheapo-ding"

|:(

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

Verwijderd

Topicstarter
ja das wel waar, ik ben al aan het kijken voor dat bordje is da bordje wel goed en zit er eigenlijk usb op????

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 16:51:
ja das wel waar, ik ben al aan het kijken voor dat bordje is da bordje wel goed en zit er eigenlijk usb op????
Ja hoor, zelfs audio en lan :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD

• Brent
  • Laatst online: 23:15
je bedoelt de k7s5a/k7s6a? dat is een prima bordje. snel en stabiel, alleen als je wil overclocken is de k7s5a geen goede keus en uiteraard zit er usb op (overal zit tegenwoordig usb op).

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

USB :o
Zou wel heel erg zijn als dat er niet op zat !

Verwijderd

Het is een prima bordje en er zit USB (1.1) op.

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

• Fanatic_FS
die ECS mobo's zijn gewoon ram goed als je een beetje goedkoop wil blijven

• ovaal
  • Laatst online: 17-08 07:33

ovaal

Een balletje kan vreemd rollen

Voor een Duron1200 en SDRam is de K7S5A het ideale bord. Het is goedkoop, stabiel, snel en goedkoop. Er kan SDRam en DDR in, maar niet tegelijk. Het onboard lan is prima en er zit ook nog eens onboard soud op. Voor een budgetboard is het prima is het een topper die vele duurdere borden het schaamrood op de kaken brengt als het gaat om prestaties.
Maar als je twijvelt koop je toch een leuk ASUS of EPOX bordje van €130 of meer wat hetzelfde wel en niet kan.

Lekker klooien met mijn HTC Desire, HTC One S, Cube U65/Talk 9x, ZTE Nubia 7 Mini, Teclast P80H, Honor 6, Xiaomi Redmi Note 3 Pro Special Edition, ZTE Z17 mini, ZUK Z2, Huawei P20 Lite, Poco F1, Xiaomi Mi A3, even een Poco F3 en Xiaomi Mi 11 Lite 5G

Verwijderd

Topicstarter
ik wil jullie bedanken voor het advies, jullie hebben me overtuigd voor die ecs moederbord.

Verwijderd

Ehm... cursusje begrijpend lezen nodig? Nee? Lees mijn verhaal dan nog eens, K? :)

Ik heb gevraagd wat het voordeel was van de 6. Vervolgens vertel ik dat de 5 een prima bordje is en dan reageer je zo? :? :P

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

de 6 heeft alleen DDR ram volgens mij :) check de site van ECS paar links hierboven door mij al gepost :*)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18
Ik stel voor dat steeefeind eerst zélf eens wat op onderzoek gaat, want dit is zo wel heel erg makkelijk niet?

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.