Toon posts:

[CM] Welke prefab Baybus?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben me vanplan rond september een nieuwe pc aan te schaffen, ik hou echter m'n kast (een Aopen HX08 dacht ik, voorloper van die nieuwere superpopulaire kasten)
Er zou een Athlon XP¨2200+ inkomen, nu zou ik er graag vanvoor een baybus insteken, waar ik:

> minstens 1 temperatuur waarde uit kan lezen
> 2 USB Aansluitingen heb
> Headphones & Mic aansluiting heb
> Eventueel fanspeed potmeter (of hoe noemen ze dan ook alweer:p)

Ik heb geen zin om dat zelf samen te knutselen, ik wil plug'n play 8)

Ik heb er al verschillende gevonden maar allemaal missen ze wel iets, enkel deze lijkt me wel interessant (http://www.thermaltake.com/products/hdcooler/hardcano67.htm) (de rechtse dan, hardcano7) Maar die vind ik danweer nergens te koop, heb al in pricewatch gekeken maar enkel de oudere types zijn verkrijgbaar.

Het iPanel van ASUS is ook uitgesloten aangezien ik voor een Gigabyte mobo ga.

Waar vind ik er nog deftige?

Verwijderd

en dit is een casemod :?

mijn id van een casemod is de case modden (aanpassen) gaten zagen/boren/dremelen leds aanpassen dat soort dingen niet een ding erin doen net als je een cdrom speler erin doet

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 16:18:
en dit is een casemod :?

mijn id van een casemod is de case modden (aanpassen) gaten zagen/boren/dremelen leds aanpassen dat soort dingen niet een ding erin doen net als je een cdrom speler erin doet
In welke rubriek past dit dan wel als ik mag vragen? nog zinnige opmerkingen?

Verwijderd

dit is electronica, dus het staat gewoon in het goede forum imo

Verwijderd

ik krijg hem over een week of 2 duzze ik zet hem ff in ctrl D zal ik je vertellen hoe die werkt mabey ken je ook wel overkopen ik gebruik hem denk ik toch niet...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 17:41:
ik krijg hem over een week of 2 duzze ik zet hem ff in ctrl D zal ik je vertellen hoe die werkt mabey ken je ook wel overkopen ik gebruik hem denk ik toch niet...
Leuk :) Waarom krijg je'm dan als ik mag vragen :? Van waar ben je ergens en hoeveel zou je ervoor vragen? feel free to add me on your msn (itnieuwsbrief2000@hotmail.com) of icq 51107505

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 17:41:
Je zus! Waar heb je het nu over jongen. Je kan toch je bericht wel een klein beetje leesbaar maken voor gewone stervelingen als ik.
Hier en daar een puntje en een kommaatje, misschien zelfs een hoofdletter ofzo, doe is gek.
En los daarvan, wat heb je dan over een week of 2?

BTW, No Offence Intended.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 17:46:
[...]

Je zus! Waar heb je het nu over jongen. Je kan toch je bericht wel een klein beetje leesbaar maken voor gewone stervelingen als ik.
Hier en daar een puntje en een kommaatje, misschien zelfs een hoofdletter ofzo, doe is gek.

Ik zou zeggen lees het topic door (liefst misschien ook vanboven) en dan zou je er tochwel mogen opmaken dat hij de TT Hardcano 7/6 bedoeld...
en dan zeggen dat informatici een analytische geest hebben :?

Verwijderd

het is de 5 die ik krijg denk ik weet ik niet zeker... hij zit namelijk in de Thermenal Take xaser 5000

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 17:46:
[...]

Ik krijg hem over een week of 2. Dus ik zet de pagina even in mij favorieten (CTRL -> D) Dan kan ik je vertellen hoe het werkt. En misschien kun je hem ook wel overkopen. Want ik gebruik hem denk ik toch niet. :Y)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 18:15:
het is de 5 die ik krijg denk ik weet ik niet zeker... hij zit namelijk in de Thermenal Take xaser 5000
De hardcano 5 ziet er ook wel :9 uit maar is wel een beetje overkill voor een gewoon IDE schijfje eh :) beter voor SCSI ofzo, anyway, als je er een respectabele prijs voor zou vragen, blijf ik nogaltijd geinteresseerd.
zal danwel zelf es een mic & headphones uitgangetje solderen in baybusje... :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 18:53:
[...]

De hardcano 5 ziet er ook wel :9 uit maar is wel een beetje overkill voor een gewoon IDE schijfje eh :) beter voor SCSI ofzo, anyway, als je er een respectabele prijs voor zou vragen, blijf ik nogaltijd geinteresseerd.
zal danwel zelf es een mic & headphones uitgangetje solderen in baybusje... :)
kan ook scsi in he volgens mij

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 18:59:
[...]
kan ook scsi in he volgens mij
Weet ik wel, maar zo'n aluminium behuizing wordt meestal voor SCSI schijven gebruikt omdat die heel warm worden... HD koeling heb ik zowiso niet nodig maar 't is wel leuk... Hou me op de hoogte hé :)

edit:
bij naderinsziens is't geen aluminium ook, waarschijnlijk steken ze die nu in die kasten aangezien ze die niemeer kwijtgeraken... Ik blijf geinteresseerd :)
Pagina: 1