[CM] Blacklight ccfl + Glowmotion in HQ08

Pagina: 1
Acties:

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:00

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/rgesink/blacklight.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/rgesink/blacklight2.jpg

en dan hier het resultaat van m'n Stuut&Bruin ccflletje in m'n case, gisteren besteld vandaag binnen en direct ingebouwd *D

En er zit verder nog Glowmotion kleurstof in m'n water van m'n waterkoeling (bij Aqua-computer.de vandaan)

En ja ik weet het het is een pleuriszooi binnen in m'n kast met al die slangen, ik heb er een extra 12cm fan in het window bij gemod om het geheel nog een beetje koel te houden in deze barre warme tijden

Uiteindelijk is het de bedoeling dat alles verhuisd wordt naar een Chieftec DA-01W, zodat ik wat meer ruimte heb (ik ga die uitschuifbare mobo tray in m'n Aoven iig niet missen, die vreet een hoop ruimte :()

:)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Verwijderd

zo'n blacklight thingie ruled gewoon ontzettend.Mooi gedaan.Hoop dat ik er ook 1 kan bestellen over een twee weken als men bankrekening weer in de + staat

Verwijderd

Ik vind het wel vet hoor ...
alleen jammer dat die slangen zo dik zijn ze nemen wel freaking veel ruimte in beslag zo ..

• Chiron

Chiron

Topicstarter
Mja ik heb nog andere slangen hier liggen, die zijn van doorzichtig pvc in plaats van de siliconen die er nu in hangen.. die pvc slangen zijn echt zowat de helft dunner maar knikken als de pest, iemand enig idee hoe dat op te lossen?

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Verwijderd

Ziet er vet uit!! Alsof onderdeeltjes onder stroom staan, erg high tech!

• Hempje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-05-2021
Knikken van je h20-slangen voorkom je door er een veer doorheen te ''leggen'' (ben absoluut noob op CM gebied, maar had dit toevallig bij een vriend gezien).

RaZoRbLaDe over hempje: "I know how you are, straigt-to-the-point-without-zeiver, no-bullshitting-me-otherwise-my-ass".

• Chiron

Chiron

Topicstarter
mja maar waar haal ik veren, en liefst ook veren die niet reageren met m'n koper of aluminium

Verwijderd

zijn te koop bij de meeste van die on-line zaakies weet zo ff niet welke maar daar hebben ze google voor uitgevonden

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:30

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Kan je de veren niet om de slang heen doen? Volgens mij gaat dat het knikken ook wel tegen...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Ziet er mooi uit! :)

IK heb ook zo'n ccfl alleen wat zijn die kregen duur zeg!! ik heb er 38 euro voor betaald!

maar het effect is smooth :9~

• Chiron

Chiron

Topicstarter
38???

damn

ik was iets van 14 euro kwijt *D

• Dutch_Demon
  • Laatst online: 20-01-2022
ziet er heel mooi uit maar waar heb je dat raamrubber vandaan? bij de gamma en de praxis hebben ze het niet :(

- Systeem Specs -

• PnD
  • Laatst online: 03-08 17:24

PnD

like in Pinda ^_^

Ener-G schreef op 08 augustus 2002 @ 21:14:
38???

damn

ik was iets van 14 euro kwijt *D
waar? site ?

thnx alvast

• Chiron

Chiron

Topicstarter
Old_Sparky schreef op 08 augustus 2002 @ 21:17:
ziet er heel mooi uit maar waar heb je dat raamrubber vandaan? bij de gamma en de praxis hebben ze het niet :(
http://www.caseetc.com

maar ik denk dat het verstandiger is om de boel in Nederland te bestellen, is stuk goedkoper. Toen ik m'n window erin wou modden hadden ze dat spul hier nog niet

Pagina: 1