[ICQ] send message, is rottiger...

Pagina: 1
Acties:
  • 189 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:35

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
bij de topix versie van GoT kon je mooi berichten versturen via een mooi klein venstertje waar je ook weer mooi het icq nr. uit kon knippen zodat je iemand kon toevoegen.
nu met de react versie van GoT kan dit niet meer? waarom niet? dat andere was veel handiger als je snel een berichtje naar iemand wou sturen. nu moet je helemaal via de profile gedaan worden.

is er nog een kans dat dit terug gedraait wordt? want ik vind dit dus echt IRRI..

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

is al es gemeld geloof ik

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je ziet bij de post ook een ICQ bloemetje, waarbij je bij een mouseover het nummer ziet. Gaat het je echt alleen om het copy-paste gedeelte ? Zo veel werk is het toch ook weer niet om een ICQ-nummer over te typen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:43

Jaymz

Keep on moving !

Ik heb ergens gelezen dat het wel de bedoeling was dat het terug zou gaan komen :)

Maar waar :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
ik heb de search gebruikt en vond ik nix..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:43

Jaymz

Keep on moving !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 15:54:
Je ziet bij de post ook een ICQ bloemetje, waarbij je bij een mouseover het nummer ziet. Gaat het je echt alleen om het copy-paste gedeelte ? Zo veel werk is het toch ook weer niet om een ICQ-nummer over te typen :?
Overtypen is een hoop werk voor de mensen met een slecht geheugen - zo gauw je de focus terugzet op ICQ is het geen mouseover meer :+

Maar je kan nu met een omweg copypasten via de eigenschappen van het plaatje van het bloemetje.

http://online.mirabilis.c...ne.dll?icq=12345678&img=5 => 12345678

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:47
ik vind het zo irritant dat mijn icq pagina in mijn profile staat en niet gewoon mijn ICQ nummer alleen. Ik gebruik die pagina nooit en zie ook niet in waarom iemand anders 'm zou gebruiken. Als je in contact met mij wil komen heb ik wel email of ICQ, wtf moet je dan met zo'n pagina?
ICQ uin Unified Messaging Center of 82162461 daar heb ik 't dus over.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:04

Arno

PF5A

Inderdaad, ik heb liever een popup of iets waarmee je dus ff snel zo'n webgeval kunt versturen :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
ok. dat is mooi dat er meerdere mensen zijn die hem graag weer terug willen zien..

we are waiting chem :D

Pagina: 1