Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
is al es gemeld geloof ik
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Verwijderd
Je ziet bij de post ook een ICQ bloemetje, waarbij je bij een mouseover het nummer ziet. Gaat het je echt alleen om het copy-paste gedeelte ? Zo veel werk is het toch ook weer niet om een ICQ-nummer over te typen
Ik heb ergens gelezen dat het wel de bedoeling was dat het terug zou gaan komen 
Maar waar
Maar waar
ik heb de search gebruikt en vond ik nix..
Overtypen is een hoop werk voor de mensen met een slecht geheugen - zo gauw je de focus terugzet op ICQ is het geen mouseover meerVerwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 15:54:
Je ziet bij de post ook een ICQ bloemetje, waarbij je bij een mouseover het nummer ziet. Gaat het je echt alleen om het copy-paste gedeelte ? Zo veel werk is het toch ook weer niet om een ICQ-nummer over te typen
Maar je kan nu met een omweg copypasten via de eigenschappen van het plaatje van het bloemetje.
http://online.mirabilis.c...ne.dll?icq=12345678&img=5 => 12345678
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
ik vind het zo irritant dat mijn icq pagina in mijn profile staat en niet gewoon mijn ICQ nummer alleen. Ik gebruik die pagina nooit en zie ook niet in waarom iemand anders 'm zou gebruiken. Als je in contact met mij wil komen heb ik wel email of ICQ, wtf moet je dan met zo'n pagina?
ICQ uin Unified Messaging Center of 82162461 daar heb ik 't dus over.
ICQ uin Unified Messaging Center of 82162461 daar heb ik 't dus over.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Inderdaad, ik heb liever een popup of iets waarmee je dus ff snel zo'n webgeval kunt versturen
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
ok. dat is mooi dat er meerdere mensen zijn die hem graag weer terug willen zien..
we are waiting chem
we are waiting chem
Pagina: 1