Ik heb een Award Modular BIOS v4.51, ik wil mijn bios upgraden. Ik heb heel google afgezocht en alleen dit gevonden, http://www.windowsxp-drivers.com/drivers/46/46996.htm. Dit is speciaal voor WindowsXP, maar werkt hij ook voor mijn Windows98?
Wat versta je onder het upgraden van een BIOS 
Volgens mij sla je de plank compleet mis.. Voor een echte BIOS update moet je op de site van de moederbordfabrikant wezen..
Volgens mij sla je de plank compleet mis.. Voor een echte BIOS update moet je op de site van de moederbordfabrikant wezen..
je mag wel voortaan de editknop gebruiken hoor!
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Kijk dan gewoon op de intel-site voor een upgrade.. (Moet je wel precies het type weten).
En verder moet je de bios vaak vanuit dos upgraden (dus opstarten via een bootdisk ofzo).
Zoek maar even wat rond, en zoek maar even op de fabrikanten site.. Daar staan vaak ook manuals over hoe je een bios moet flashen..
Overigens hoort dit meer in PMG thuis.
succes.
En verder moet je de bios vaak vanuit dos upgraden (dus opstarten via een bootdisk ofzo).
Zoek maar even wat rond, en zoek maar even op de fabrikanten site.. Daar staan vaak ook manuals over hoe je een bios moet flashen..
Overigens hoort dit meer in PMG thuis.
succes.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()