hey mensen ik denk er over om een i-mode toestel aan te schaffen met abbo...zijn er mensen hier met ervaring met i-mode???nadelen voordelen??
thx
thx
Verwijderd
"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën
Verwijderd
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Verwijderd
Mag ik vragen waar je deze informatie vandaan heb ?wace schreef op 08 augustus 2002 @ 18:59:
Dan is het toestel helemáál geweldig, want als je even de KPN mailt of belt heb je binnen 2 dagen een nieuwe batterij met een veel langere stand-by tijd in huis. Gratis.
Verwijderd
American Express vraagbaak
das waar, heb de XDA van O2, en inetten, perfect!ErectionJackson schreef op 08 augustus 2002 @ 16:06:
Je kunt dan beter een PocketPC halen als je wilt kunnen internetten.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Probeer ook eens even deze 2 browsers: http://www.bitstream.com/wireless/client_index.html en http://www.access.co.jp/english/ppc/index.htmlMastahBlastah schreef op 08 augustus 2002 @ 23:49:
[...]
das waar, heb de XDA van O2, en inetten, perfect!
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Nee, MSN op i-mode via onze dienst de MiMessenger is redelijk goedkoop. De exacte kosten zijn afhankelijk van je abonnement, de lengte van je contactlist etc.Morph666 schreef op 09 augustus 2002 @ 10:21:
is dat nou erg duur dat msn'en op je imode "nec" toestel?
me zus heeft er eentje met abbo. wil wel eens kijken hoe dat werkt dan.
American Express vraagbaak
Verwijderd
Even kort op een rijtje.Tanu schreef op 08 augustus 2002 @ 16:11:
Het toestel is geweldig, op 1 punt na: de standbytijd. iMode is nu al beter dan wap: 't gaat via gprs, dus wachten op het laden van 'n pagina kost geen extra geld, net zoals traag lezen geld kostte bij wap. Verder is 't wat meer multimedia-georienteerd, dus met kleur en zelfs geluid.
De polyfone beltonen op de Nec21i zijn véél mooier dan op de 3510, die ik zelf blikkerig vind klinken.
Wel jammer dat de telefoon dus zo kort standby is, en dat er geen datakabel voor leverbaar is, waarmee je bijv. via je laptop met gprs zou kunnen werken...
Een 6210 is lichter dan een Nec , het is maar 6 gram maar wel lichterVerwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 16:50:
maar het gewicht valt op zich mee (lichter dan mijn 6210). Mijn bevinding tot zo ver is dat alleen imail een extra waarde heeft, maar het 'i-mode'-internetten totaal niet...
Je kunt met je i-mode toestel naar http://i.mimessenger.com gaanStinger_Ventura schreef op 09 augustus 2002 @ 16:41:
Waar kan ik MSN voor Imode vinden dan?!
Want dat ben ik nog niet tegen gekomen!?
svdmeer schreef op 09 augustus 2002 @ 22:28:
Ik vind dat I-mode echt verschrikkelijk zuigen.
Het toestel is niet om aan te zien. Die ringtoontjes OK, maar het schermpje vind ik niet bepaald mooi, om nog maar te zwijgen over die toetsen en het design van het hele toestel. Tis net een grote mossel als ie dichtgeklapt is.
Ten tweede dat I-mode zelf. Op de KPN site kun je een interactieve demo proberen. Yuk! Klein schermpje, nauwelijks ruimte, allemaal van die brave websites. Het is net een soort MSN.nl: je krijgt een standaard lijst shit voorgeschoteld. In tegenstelling tot gewoon internet waar je het meeste gratis kunt lezen, moet je voor veel I-mode sites dokken, wat de functionaliteit flink beperkt als je niet fors bij wilt leggen.
Last but not least de absurde prijzen! Heb je een abbo, zit je met een heel beperkt data verkeer, waar je flink bij moet betalen als je er doorheen bent. Alsof dit nog niet alles is, kosten veel diensten ook nog geld. Zoals 538 met 5 ringtunes voor 2 Euro, komop zeg, dat is toch niet meer normaal dat je een abbo betaalt, betaalt voor I-mode, betaalt voor data en betaalt voor diensten?
I-mode is voor mij dit:
Voor mij is het walhalla een XDA (zoals dat ding van O2) met internet voor een vaste prijs, flatfee dus. Het is nu bij zowel Wap, I-Mode als internet via een XDA zo dat je echt moet mierenneuken met je tijd en/of dataverkeer want anders heb je een torenhoge rekening die boven elk budget uit gaat.
Dat iets geld kost ok, voor niks gaat de zon op, maar dit is imho echt belachelijk.
EDIT: Oh ja, nog iets... Sommige replies in dit topic gaan over MSN en ICQ op je I-mode toestel. Ook kun je mailen. My god, ik vind 160 tekens tikken voor een SMS-je op zo'n klere numeriek toetsenbordje al een hele klus, en dan moet je chatten met zo'n toetsenbordje? Degene waarmee je chat moet steeds lang wachten op je antwoord, want je zit maar te prutsen met die toetsjes: "Oh shit in het begin van de zin heb ik een keer te weinig op de 2 gedrukt en nu staat er een b in plaats van een c, oe moet ik helemaal met de cursor naar het begin van de regel...".
En dan mailtjes.. een mailtje is doorgaans langer als 160 tekens, en dat moet je dan op dat toetsenbordje gaan typen. Misschien dat ik daar tijd voor heb als ik met pensioen ben, of als je de hele dag ziek op bed ligt is het een leuk tijdverdrijf, maar normale mensen gaan toch niet mailtjes typen met het toetsenbord van een GSM? En dan nog het ontvangen van mailtjes: Je moet altijd betalen voor het ontvangen van mail, dus als je eenmaal spammerts op je dak hebt, ben je zwaar de lul..
Verwijderd