Weet iemand hoe je een muis click moet simuleren in een webbrowser zodat je naar een andere pagina gaat , (ik kan het wel op gewone knopen) maar in een browser lukt het niet
Er zijn simpeler manieren om dat te doen lijkt me, zoals de link parsen en de browser op die manier erheen sturen. Als je een muisclick wilt simuleren zal je dat ook nog eens precies moeten doen opde plaats waar de link staat, en dat is onder meer afhankelijk van de instellingen van de browser. En om daar nou allemaal rekening mee te gaan houden...
There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -
Vier letters: MSDN.
Nog vier letters: RTFM!
Nog vier letters: RTFM!
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Public Declare Sub mouse_event Lib "user32" Alias "mouse_event" (ByVal dwFlags As Long, ByVal dx As Long, ByVal dy As Long, ByVal cButtons As Long, ByVal dwExtraInfo As Long)
dacht ik, uitleg vind je vast wel (allapi.net ofzo)
Ach, ik ben de beroerdste ook niet, wist dat ik het ergens hand:
voor de duidelijkheid dus, als je de knop omlaag "doet", MOET hij ook weer omhoog
dacht ik, uitleg vind je vast wel (allapi.net ofzo)
offtopic:
Edit: Ik snap niet waarom je dit topic nog een keer opent? Was toch al gelukt met de vorige?
Edit: Ik snap niet waarom je dit topic nog een keer opent? Was toch al gelukt met de vorige?
Ach, ik ben de beroerdste ook niet, wist dat ik het ergens hand:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| Private Declare Sub mouse_event Lib "user32" (ByVal dwFlags As Long, ByVal dx As Long, ByVal dy As Long, ByVal cButtons As Long, ByVal dwExtraInfo As Long)
Private Const MOUSEEVENTF_LEFTDOWN = &H2
Private Const MOUSEEVENTF_LEFTUP = &H4
Private Const MOUSEEVENTF_MIDDLEDOWN = &H20
Private Const MOUSEEVENTF_MIDDLEUP = &H40
Private Const MOUSEEVENTF_RIGHTDOWN = &H8
Private Const MOUSEEVENTF_RIGHTUP = &H10
Public Sub LeftClick()
LeftDown
LeftUp
End Sub
Public Sub LeftDown()
mouse_event MOUSEEVENTF_LEFTDOWN, 0, 0, 0, 0
End Sub
Public Sub LeftUp()
mouse_event MOUSEEVENTF_LEFTUP, 0, 0, 0, 0
End Sub |
voor de duidelijkheid dus, als je de knop omlaag "doet", MOET hij ook weer omhoog
Volgende keer wel wat meer zelf proberen he?
Pagina: 1