Toon posts:

Nieuwe settings voor GoT forum?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

ik had een idee over een aantal nieuwe settings voor het forum,

het zou namelijk erg handig zijn als je bij de settings kon aanvinken welke forums je wel/niet wilt zien in de index.

Ikzelf kom bijv. nooit in de hard/software forums, het zou fijner zijn als ik die dan ook niet zie (bijv. dmv een cookie ofzo)...

Ook namens een aantal anderen deze suggestie:

Verdeel het webdesign forum gedeelte opnieuw, en maak er deze 3 forums van:

HTML & Graphics
Showroom & Rip reports
Programming & Website scripting

Er staan in webdesign en graphics wel een paar draadjes los met motivaties over dit laatste.....

Het is nl. erg irritant dat al die design checks steeds in dat webdesign forum staan, er zijn er zoveel, (niet dat ik er wat tegen heb) maar het zou gewoon handiger zijn als er een apart forum voor was....

Zo hou je alles mooi ordelijk en is iedereen weer tevree :) .......

Ik hoop dat jullie hier goed over nadenken en dan met een oplossing komen (zoals het bovenstaande :) )

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Die suggestie voor de index is iig compleet onzin. Dat is 1 pagina en hoe vaak kom je daar nou? Of draai jij op 640x480 en kom je er geregeld?
Daarna gebruik je de drop-down box. Tsja, dan moet je ff scrollen.

• Jorma
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Jorma

@ internet

Die suggestie voor de index is helemaal geen onzin, en zoiets zit er zelfs al half ingebouwd. Klik eens hierop (http://gathering.tweakers.net/index?cookie=skip&cat=5 (je komt hier door op de naam van de betreffende categorie te drukken. In dit geval "Gathering of Tweakers & T.net")), en je kunt de fora per categorie zien. Je kunt hier bijvoorbeeld ook fora neerzetten die je in de index niet kunt zien, maar wel in de subcat.

Verder kun je dan bijvoorbeeld fora in je profile uitschakelen zodat je daar niet langs hoeft, of niet hoeft te zien.

Je 2e suggestie over een extra forum is misschien wel een idee, maar zal eerst even met de andere adjes overlegd moeten worden.

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Snap het niet. Kun je nog wat meer vertLL?

Verwijderd

Topicstarter
hey ja,

dat werkt wel, maar ik wil meerdere cats open hebben staan,
niet alleen cat 4 maar ook cat 7 bijvoorbeeld,
dat schijnt nog niet echt te werken...

oja niet nu m'n 2e suggestie vergeten in dit topic he! :)
Pagina: 1