Hey,
ik had een idee over een aantal nieuwe settings voor het forum,
het zou namelijk erg handig zijn als je bij de settings kon aanvinken welke forums je wel/niet wilt zien in de index.
Ikzelf kom bijv. nooit in de hard/software forums, het zou fijner zijn als ik die dan ook niet zie (bijv. dmv een cookie ofzo)...
Ook namens een aantal anderen deze suggestie:
Verdeel het webdesign forum gedeelte opnieuw, en maak er deze 3 forums van:
HTML & Graphics
Showroom & Rip reports
Programming & Website scripting
Er staan in webdesign en graphics wel een paar draadjes los met motivaties over dit laatste.....
Het is nl. erg irritant dat al die design checks steeds in dat webdesign forum staan, er zijn er zoveel, (niet dat ik er wat tegen heb) maar het zou gewoon handiger zijn als er een apart forum voor was....
Zo hou je alles mooi ordelijk en is iedereen weer tevree
.......
Ik hoop dat jullie hier goed over nadenken en dan met een oplossing komen (zoals het bovenstaande
)
ik had een idee over een aantal nieuwe settings voor het forum,
het zou namelijk erg handig zijn als je bij de settings kon aanvinken welke forums je wel/niet wilt zien in de index.
Ikzelf kom bijv. nooit in de hard/software forums, het zou fijner zijn als ik die dan ook niet zie (bijv. dmv een cookie ofzo)...
Ook namens een aantal anderen deze suggestie:
Verdeel het webdesign forum gedeelte opnieuw, en maak er deze 3 forums van:
HTML & Graphics
Showroom & Rip reports
Programming & Website scripting
Er staan in webdesign en graphics wel een paar draadjes los met motivaties over dit laatste.....
Het is nl. erg irritant dat al die design checks steeds in dat webdesign forum staan, er zijn er zoveel, (niet dat ik er wat tegen heb) maar het zou gewoon handiger zijn als er een apart forum voor was....
Zo hou je alles mooi ordelijk en is iedereen weer tevree
Ik hoop dat jullie hier goed over nadenken en dan met een oplossing komen (zoals het bovenstaande