En de volgende VBA vraag weer 
Volgende code:
De tabel Extra Opties ziet er zo uit (jah, ik weet dat spaties in een tabel niet handig zijn
)
Het lijkt mij nu dus dat ie gewoon in die msgbox eerst 1 dan 2 en dan 3 neergooit. Hij geeft echter bij het tweede gebeuren. Dus dan is i=1 en zou die IMHO van de 2 rij de 1e kolom moeten pakken. Ik krijg dan de melding dat het subscript out of range is. Volgens mij is dit echter niet zo, maar wat ik ook probeer, ik kom er niet uit waardoor dat komt. Iemand die enig idee heeft, want op het moment zit ik nu in een combinatie van
+
Volgende code:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| Dim rst As Recordset
Dim dbs As Database
Dim i As Integer
Dim avarrecords As Variant
MsgBox Left(Right(Forms.Retour_invul.Productcode, 38), 6)
Set dbs = CurrentDb
Set rst = dbs.OpenRecordset("Extra Opties")
avarrecords = rst.GetRows(rst.RecordCount)
For i = 0 To rst.RecordCount
MsgBox avarrecords(0, i)
Next i |
De tabel Extra Opties ziet er zo uit (jah, ik weet dat spaties in een tabel niet handig zijn
code:
1
2
3
4
5
| optienummer Productcode Optie 1 700041 dip 2 700041 blaat 3 700041 woei |
Het lijkt mij nu dus dat ie gewoon in die msgbox eerst 1 dan 2 en dan 3 neergooit. Hij geeft echter bij het tweede gebeuren. Dus dan is i=1 en zou die IMHO van de 2 rij de 1e kolom moeten pakken. Ik krijg dan de melding dat het subscript out of range is. Volgens mij is dit echter niet zo, maar wat ik ook probeer, ik kom er niet uit waardoor dat komt. Iemand die enig idee heeft, want op het moment zit ik nu in een combinatie van
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze