In het bios heb ik fast-writes enabled staan. Sandra2002 geeft aan dat mijn kaart fast-writes ondersteunt (GF2MX, ondersteunt idd fast-writes volgens de doos). Echter, sandra2002 geeft ook aan dat het disabled is. Terwijl het in het bios dus enabled is. Kan iemand mij vertellen waar dit aan kan liggen?
Laat het nou maar disabled staan, je hebt er totaal geen kont aan. Je systeem wordt eerder onstabiel door Fast-Writes en het geeft bijna geen performance winst.
+1 inzichtvolhiostu schreef op 08 augustus 2002 @ 14:42:
Laat het nou maar disabled staan, je hebt er totaal geen kont aan. Je systeem wordt eerder onstabiel door Fast-Writes en het geeft bijna geen performance winst.
En als je het toch wil:
zoek maar eens naar Geforce tweak utility (GTU), of NVmax.
Daar kun je leuk mee spelen.
Er zijn ook BIOS-hacks voor de GF2MX, maar die mag je zelf zoeken ( ik sta niet in voor de gevolgen )
Dank u, ik heb het zelf ook uitstaan bij mijn Radeon8500.+1 inzichtvol
Als fast-writes idd je systeem instabiel maakt, dan is dat genoeg reden om het uit te zetten. Het probleem blijft echter onopgelost. Zou toch graag zelf het verschil willen testen tussen wel of geen fast-writes gebruiken.
Gebruik inderdaad eens een externe tweaker zoals, uhm shit hoe heet ie nou, iets met power geloof ik
Pagina: 1