Toon posts:

Rekenmachine start gewoon op

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Telkens als ik gewoon aan het gamen ben of wat anders springt opeens de rekenmachine van windows in beeld, terwijl ik op me toetsenbord de sneltoets niet gebruik ofzo. (heb ook al gekeken of ie vasthing maar dat is niet zo) iemand idee hoe ik dit kan uitschakelen want dit is irritant midden in een spel

edit:

wist niet precies welk forum

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
En dat gebeurt echt zomaar opeens? Of gebeurt het als je bijv. een toets indrukt op je toetsenbord?

Verwijderd

klik eens rechts op je rekenmachine onder progamma's>accessories en vraag de eigenschappen op ...staat daar misschien niet toevallig ergens een shortcutkey :?

Verwijderd

het lijkt er namelijk op dat als aan het gamen bent je een bepaalde toetsencombinatie gebruikt die je rekenmachine activeert :)

Verwijderd

Ik had ooit eens BO op mijn bak staan. Die was gekoppeld aan calc.exe....
Misschien heb je een virus of een trojan oid.

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 14kWh

Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 13:18:
Telkens als ik gewoon aan het gamen ben of wat anders springt opeens de rekenmachine van windows in beeld, terwijl ik op me toetsenbord de sneltoets niet gebruik ofzo. (heb ook al gekeken of ie vasthing maar dat is niet zo) iemand idee hoe ik dit kan uitschakelen want dit is irritant midden in een spel

edit:
wist niet precies welk forum
Werkt het een keer wél is het nog niet goed :P

Verwijderd

Klinkt gek: maar via Windows Update de nieuwste IE patches al omlaag gehaald.

• dust | zone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-03 13:34

dust | zone

don't ask...

Je zou misschien eens in het register alle verwijzingen naar calc.exe kunnen bekijken. Misschien dat daar iets te vinden is.

Asus A7V266 | AMD Dondervogel 1400 | >200 GB aan schijfjes

Pagina: 1