Ik heb een nieuw moederbord aangeschaft, maar bij het overplaatsen van mijn processor en koeler (XP 2000+ en Arctic Silent cooler), raakten die 2 los en is er wat pasta op de cpu zelf gekomen (op het bruine deel zeg maar). Ik heb geprobeerd dit te verwijderen met spiritus en wasbenzine, maar er zit nog steeds een beetje op. Dit krijg ik er niet af. Kan het kwaad om het erop te laten zitten?
als het alleen op t bruine gedeelte zit maakt t nix uit
Verwijderd
Nee hoor, kan geen kwaad.
Ziet er alleen niet uit maar mnet de koeler erop merk je er nix van
Ziet er alleen niet uit maar mnet de koeler erop merk je er nix van
Ik weet niet of dat spul geleid, dus ik weet niet of het goed is als dat spul op de contactjes zit (bijv. die L1 bruggen).
Maar als je met terpetine het er probeerd af te halen, blijft er altijd wel een witte waas achter, maar dat geeft niet.
Maar als je met terpetine het er probeerd af te halen, blijft er altijd wel een witte waas achter, maar dat geeft niet.
Als je de proc en cooler overzet zou je voor de zekerheid ff nieuwe koelpasta moeten aanbrengen.
Oh, dit heeft dus niks met spagetti te maken?
(Sorry, ik zag de titel en ik kon het gewoon niet laten...)
(Sorry, ik zag de titel en ik kon het gewoon niet laten...)
Haardware: meuk die zo oud is dat het alleen nog nuttig is voor in de openhaard.
Verwijderd
wie gaat er ook pasta eten boven zen processor
(is niets aan de hand hoor.ik geloof dat de pasta alleen warmte hoort te geleiden , kan me vergissen niet meteen weer van die uitgekookte opmerkingen gaan maken hier)
(is niets aan de hand hoor.ik geloof dat de pasta alleen warmte hoort te geleiden , kan me vergissen niet meteen weer van die uitgekookte opmerkingen gaan maken hier)
Pagina: 1