Provision DVD speler, regiovrij blokker 119euro. is het wat?

Pagina: 1
Acties:
  • 525 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 11:19

Collaborator

You! Cake or Death?

Topicstarter
ik kreeg net tien minuten geleden de krant binnen en er staat een mooie aanbieding bij de blokker in
provision dvd speler:
regiovrij
Dvd, VCD, CD, CD-R, CD-RW
3 D sound dolby digital

heeft iemand hiermee ervaring.. is het beeld/geluid een beetje te pruimen??

antwoord plz een beetje snel anders zijn ze zo op ;)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Heb je ook een type ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Topicstarter
ik heb hem net gehaald... hij ziet er mooi uit maar....

er zit dus geen scart kabel bij!!!!
dus nu moet ik alsnog weg om die te gaan halen
kan ik gewoon op de markt een goedkoop kabeltje gaan halen of kan ik beter naar de v&d of de megapool gaan om een duurdere maar miscchien betere te halen??

ff kijken het type is '' PR-dvd2.0 '' iig staat dat op de voorkant van het boekje
het was trouwens de laatste die ze hier hadden: ik heb nog nooit zo hard heen en weer gerend om geld te halen!! :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
TekkenMaster schreef op 08 augustus 2002 @ 13:51:
ik heb hem net gehaald... hij ziet er mooi uit maar....

er zit dus geen scart kabel bij!!!!
dus nu moet ik alsnog weg om die te gaan halen
kan ik gewoon op de markt een goedkoop kabeltje gaan halen of kan ik beter naar de v&d of de megapool gaan om een duurdere maar miscchien betere te halen??

ff kijken het type is '' PR-dvd2.0 '' iig staat dat op de voorkant van het boekje
het was trouwens de laatste die ze hier hadden: ik heb nog nooit zo hard heen en weer gerend om geld te halen!! :)
Voor de beste kwaliteit kun je natuurlijk het beste een dure kabel nemen. Maar ik weet niet wat jij natuurlijk 'best' vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:58
Haha, duur, er zijn scart kabels die duurder zijn dan dat ding :)

De vraag is of je er veel mee opschiet op zo'n budget spelertje...

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Topicstarter
nou ikheb er nu wat vcd's en en Svcd op gekeken.. ennuh WOW!!!
ik vind vcd al mooi moet je nagaan als jeeen Echte dvd erop speelt
hij doet het perfect met mooi geluid en zeer goed beeld.
vcd en Svcd's speelt ie af zonder fouten of haperingen

ik heb een 6 pins scart kabeltje bij de V&D gekocht voor 6.95 en ik ben er erg tevreden mee

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:04

4POX

Everybody is wired

Ik heb ook een film op dat ding gezien.. En zag er allemaal superscherp uit. Alleen het MP3 menu zag er bagger uit.. Een commodore64 kan dat zelf nog mooier doen.

Maar veel mensen vinden dit niets. Maar de meeste dvd speler zijn allemaal gebaseert op dezelfde chippies die uit taiwan komen (ess, zoran, enz...). Ik weet niet hoe het zit met de duurdere merken, wat voor chippies die gebruiken.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Topicstarter
mp3 menu??
er is gewoon geen menu.. je hoor alleen de muziekmet het logo van de dvd speler op de achtergrond

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-05 21:21
Heb ook een providios, ben er zeer tevreden over ... tis eigenlijk een Lenco (mijnes) ik heb er ooit es een review van gezocht en ze waren lyrisch van de de decoder die er in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Welk type lenco is het dan eigenlijk?
En heeft ie een optische digitale uitgang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62516

Ik heb de provision dvd speler ook .. is perfect spelertje alleen zoals tekkenmaster zegt dat die regio vrij is ..... dat is niet waar
op de doos staat een wereld bolletje met een 2tje erin dus reigocode 2

weet iemand misschien of die te kraken is ... ben namelijk opzoek naar crack ofso

dus als je een code weet email mij even ..
thnx

Arjan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://www.dvdhacks.co.uk/hacksearch.asp

dvd hack search site .. alleen geen lenco en provision
iemand suggesties??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

ik heb hem ook alleen wassie bij mij bij de blokker 180 euro's maar wel met 6 dvd's erbij!
hij is idd NIET regiovrij hij heeft regiocode 2. het mp3 menu is idd BAGGER :r ! maar voor de rest is het voor weinig geld een top dingetje! _/-\o_

p.s.

ik ben al weken opzoek naar een crack, en geloof mij die is er niet :(

[ Voor 0% gewijzigd door Burning_acid op 14-08-2002 12:28 . Reden: typo's ]

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:09
interessant....
toch lijkt me een cyberhome 302 meer wat [url](http://www.kieskeurig.nl/kieskeurig/kieskeurig.nsf/dvd2merk/D5CAC3079931A5CDC1256BDD00465A9E?opendocument)[/url]

overigens zie ik bij ons blokkerblaadje en op de website van blokker niks over een dvd speler :?

ps. als je er toch bent kun je ook die philips koptelefoon meenemen voor 5 euro. Klinkt best wel goed (ik heb hem nu 3 dagen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burning_acid
  • Niet online

Burning_acid

marteltor schreef op 14 augustus 2002 @ 12:54:
interessant....
toch lijkt me een cyberhome 302 meer wat [url](http://www.kieskeurig.nl/kieskeurig/kieskeurig.nsf/dvd2merk/D5CAC3079931A5CDC1256BDD00465A9E?opendocument)[/url]

overigens zie ik bij ons blokkerblaadje en op de website van blokker niks over een dvd speler :?

ps. als je er toch bent kun je ook die philips koptelefoon meenemen voor 5 euro. Klinkt best wel goed (ik heb hem nu 3 dagen).
die cyberhome heeft dezelfde functies als de provision al vind ik de cyberhome een wat mooier design hebben. de provision heeft wel een kleuren lcd :9

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Topicstarter
nee hij staat in een klein advertentie'tje in ons krantje in Amsterdam noord (kompas d8 ik)
en ja hij is wel regiovrij volgens de doos en de reclame

This space is occupied

• Mary Wana
  • Laatst online: 09-05 15:16

Mary Wana

keyboard nut

Dit komt echt 4x per week langs :| Elcheapo DVD spelers. Maare oke zoals ik al in alle topics gezegd heb voor mij is er echt een groot verschill tussen een Cyberhome/Joko/Whatever de japs hun zooi noemen en een Denon/Arcam/Pioneer etc. Je bataald welliswaar een stuk meer voor een beetje merk maar ik kan je garanderen dat je betere Kwaliteit speler hebt die tevens veel langer meegaat en ook betere garantie heeft :) Tevens kunnen ze ook welles beter beeld geven :)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Anoniem: 16964

duurdere kabels zijn altijd beter. Verguld en 21-polig. Beter zal je ze niet vinden (bij BCC verkopen ze die - 18,95)

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-01-2024
Dat ding heb ik nu een half jaar. Doet het prima, geen klachten, beetje gare interface alleen :P
slikt werkelijk alles wat de muziek/film industrie niet goed vind :P naast dvd's en normale audio cd's'natuurlijk :)

[qoute]
ik heb hem ook alleen wassie bij mij bij de blokker 180 euro's maar wel met 6 dvd's erbij!
hij is idd NIET regiovrij hij heeft regiocode 2. het mp3 menu is idd BAGGER ! maar voor de rest is het voor weinig geld een top dingetje! [/quote]

Raar, ik kan toch echt alle regios er in rossen (heb in ieder geval al diverse redio 1's er in gestopt en dat werkte prima :)

• marteltor
Mary Wana schreef op 15 augustus 2002 @ 00:00:
Dit komt echt 4x per week langs :| Elcheapo DVD spelers. Maare oke zoals ik al in alle topics gezegd heb voor mij is er echt een groot verschill tussen een Cyberhome/Joko/Whatever de japs hun zooi noemen en een Denon/Arcam/Pioneer etc. Je bataald welliswaar een stuk meer voor een beetje merk maar ik kan je garanderen dat je betere Kwaliteit speler hebt die tevens veel langer meegaat en ook betere garantie heeft :) Tevens kunnen ze ook welles beter beeld geven :)
wat vind je dan van deze daewoo:
http://www.block.nl/pls/e...i_from=TREE&xi_order=MERK
en wat van het merk jvc? Die zijn ook nog wel voordelig :)

En ik hoor af en toe: "hij moet regiovrij zijn, want ik wil m`n gedownloade svcd's kunnen kijken..." Moet ie daarvoor regiovrij zijn? :?

• Paitor
  • Laatst online: 18-01 12:37

Paitor

rages doen :P

marteltor schreef op 15 augustus 2002 @ 09:34:
[...]

En ik hoor af en toe: "hij moet regiovrij zijn, want ik wil m`n gedownloade svcd's kunnen kijken..." Moet ie daarvoor regiovrij zijn? :?
Nee, volgens mij niet...
Ik heb op mijn pc dvdspeler ook allerlei svcd gekeken, en dat ging ook.
(en jij toch ook of niet?)

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

• marteltor
Paitor schreef op 15 augustus 2002 @ 09:45:
[...]

Nee, volgens mij niet...
Ik heb op mijn pc dvdspeler ook allerlei svcd gekeken, en dat ging ook.
(en jij toch ook of niet?)
ja, maar dat is wat anders :P

• Poltergeist
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:16
[...]

VCD en SVCD hebben helemaal geen regiocodering. Dus nee, een DVD speler hoeft niet regiovrij te zijn om chinese VCD's af te spelen.

IK ben even aan het zoeken geweest op inet ...
en omdat er iemand zei dat provision waarschijnlijk lenco is ...
ben ik dus daar een beetje aanhet neuzen geweest ...

en ik heb iets gevonden .. althans ik denk dathet wat is kan het niet uitproberen ... helaas :(

probeer het volgende ...
zet de dvd speler aan
doe de la open
en toets dan 3, 3, 0, 8, 8, 0
wachte elke x voordat je een nieuw nummer indrukt tot het handje rechtsbovenin weg is na al deze nummers te hebben ingedrukt verschijnt er op de tv :"r0"

ik vermoedt dat de code nu 0 is en dus regiovrij en
en het schijnt dat hij al macrovision vrij is ....... dus dit is waarschijnlijk de crack wel graag even reactie van iemand die dit kan bevestingen op mijn email .

greatz arjan

• Burning_acid
  • Niet online

Burning_acid

arjan je bent de master!!!!!!!!!!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

hetwerkt!!!! woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

ik deed : la open ==> 3 3 0 8 8 0 en ertussen w8en tot het handje weg is!

ik ben echt super blij!!!!THNX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Burning_acid
  • Niet online

Burning_acid

ik heb geen andere DVD's dan regio 2 dus ik heb het nog niet geprobeert maar er kwam ==> R0 in beeld dus dat moet goed zijn nogmaals thnx! _/-\o_

• Mary Wana
  • Laatst online: 09-05 15:16

Mary Wana

keyboard nut

[...]

Daewoo is brak , JVC maakt imho alleen goeie teveees :)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Topicstarter
thanx _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
all hail you!!

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb je geprobeerd met andere regio dvd's? burning_acid????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burning_acid
  • Niet online

Burning_acid

Anoniem: 62516 schreef op 16 augustus 2002 @ 11:52:
heb je geprobeerd met andere regio dvd's? burning_acid????????
nee want die heb ik niet maar ik denk dat een "RO" in beeld toch wel genoeg zegd? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Burning_acid schreef op 16 augustus 2002 @ 11:55:
[...]

nee want die heb ik niet maar ik denk dat een "RO" in beeld toch wel genoeg zegd? :)
jah lijkt mij ook .. als je wat meer weet email dan ff.
redfoxie@chello.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burning_acid
  • Niet online

Burning_acid

jah lijkt mij ook .. als je wat meer weet email dan ff.
redfoxie@chello.nl
ja is goed

• Vulcan750
  • Laatst online: 14:22
Anoniem: 62516 schreef op 15 augustus 2002 @ 13:15:
ik vermoedt dat de code nu 0 is en dus regiovrij en
en het schijnt dat hij al macrovision vrij is ....... dus dit is waarschijnlijk de crack wel graag even reactie van iemand die dit kan bevestingen op mijn email .
Issie nu macrovision vrij??? Wie kan dit bevestigen?

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"

Anoniem: 8801

die goed kopen rotzooi gaat lang mee hoor

zelf heb ik hier een staan die 1jaar oud is

dat ding slikt ook alles
alleen nog niet regio vrij gemaakt
en de reden is gewoon
dat ik huur bij de bibiotheek
en dat is toch alles regio2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
Ja ik zei dat Provison Lenco was, en dit is mijn "Lenco"
Deze is overigens wel regiovrij zonder trucjes te hoeven doen.
En er zijn zat mensen die zeggen, maar dit is cheapo en bagger en je kan beter meer uitgeven, maar dit schatje slikt alles wat je em voert ... CD-RW, DVD-RW echt alles (wat je van dure merken vaak niet kan zeggen)! Beeldkwali is ook super, stond op tweakers een review (die ik niet meer kan vinden) en daar waren ze er super over te spreken. De speler zelf komt gewoon uit een PC, maar de decoder chip was van zeer goede kwali.

Afbeeldingslocatie: http://www.tsn-cd.de/images/lenco2014.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majapro
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-05 06:12

Majapro

Deventer

ik weet iemand met dezelfde provision en die speelt zowel DVD+RW als DVD+RW met de DVD-ROM specificatie af

ding ziet er niet uit, maar slikken kan die!!! O-)

"Heilzaam is slechts, wanneer in de spiegel der mensenziel zich de hele gemeenschap vormt; en in de gemeenschap leeft: de kracht van de ziel van de enkeling"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
promaja schreef op 10 oktober 2002 @ 12:25:
ik weet iemand met dezelfde provision en die speelt zowel DVD+RW als DVD+RW met de DVD-ROM specificatie af

ding ziet er niet uit, maar slikken kan die!!! O-)
Zo lelijk is ie toch niet??? Hij slikt idd alles, DVD-R(W) ook trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 17:58
Beeldkwali is ook super,
Vergeleken met...???

Zegt me niet zoveel op zich zo'n mededeling. Ik heb een referentiekader nodig.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burning_acid
  • Niet online

Burning_acid

zow het is alweer een tijdje geleden dat dit topic open ging, maar ik kan melden dat de code op de AB om hem regiovrij te maken werkt :) en macrovision vrij issie als het goed is standaard al.
@s_roubos, de prijs=>kwaliteit verhouding is gewoon goed bij dit apparaatje, in vergelijking met andere "dure" spelers is de kwaliteit ongetwijfeld minder maarja zoals ik al zei prijs=>kwaliteit is gewoon goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Voor dat geld heb je echt een super DVD speler, heb hem zelf ook, maar heb hem gegeven aan mijn pa, waar ik dus eeuwig spijt van heb, mijn dure Samsung DVD speler, haalt het qua geluid en beeld wel bij die Provision, maar die Provision speelt moeiteloos alles af, zonder haperen, en hij reageert ook goed als je van chapter verwisselt, waar mijn Samsung 1 seconden over doet.

Ik heb er toen 190 euro voor betaald (incl. 6 DVD's), en dat is nog steeds een koopje, als je ziet wat hij allemaal kan, en dat hij dan ook nog eens een master beeld kwaliteit geeft.

Er zit BTW een ESS chipset in. Ik heb al vaker gereageert op topics over deze DVD speler.

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 07:27

philipnorth

Zeg maar Danny

tsjah,

m'n vriendin had er ook eentje gekocht bij de blokker. ding wilde na een dag ineens niet meer aan! (met een dvd van de videotheek er nog in|:()
teruggebracht, en vandaag, 5 weken later, heeft ze een nieuwe gekregen. (de oude was zoek)

't ziet er naar uit dat deze goed is, hij maakt nl niet zo'n raar geluid als de vorige :D
hij slikt tot nu toe alles, ik hem hem regiovrij gemaakt met de code van een bladzijde terug, en andere regio's slikt ie nu dus ook :)

beeldkwaliteit is goed (zeker gezien het tv'tje dat ze er bij heeft)
conclusie wat mij betreft: perfect el cheapo'tje :D

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mollie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 22:31

mollie

ik wil toch ff zeggen dat het met de garatie van bv lenco gewoon goed zit.. ik had een van de 1e lenco dvd spelers(toen nog best duur) maar toen ie naar 8 maanden moeilijk begon te doen kreeg ik gewoon een nieuwe... betere service kan niet lijkt me zo

mollie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Bij Mediamarkt Heerlen hebben ze een openingsaanbieding: de MUSTEK v300 voor 79 euro, dus als je echt geld wil besparen moet je voor deze gaan...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.